Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
- Data zamieszczenia: 2014-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
ul. POW 10/16 10/16
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
REGON: 59064831000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyprodukowanie i emisja w telewizji o zasięgu lokalnym lub wojewódzkim filmu promującego projekt pn. Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej. Przebudowa płyty Placu Kościuszki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie scenariusza i realizacja filmu informacyjno - promocyjnego, posiadającego walory: promocyjne i edukacyjne. Film powinien ukazywać rewitalizowany obszar, zaś z jego treści widz powinien dowiedzieć się co to jest RPO WŁ na lata 2007 - 2013 oraz na czym polega realizacja projektów współfinansowanych ze środków UE. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dokumentacja filmowa ze zrealizowanego projektu powinna obejmować 5h materiału filmowego (tzw. roboczego); 2) planowany czas przekazu 14 minut z wykorzystaniem 5h materiału filmowego (tzw. roboczego). Materiały te będą własnością zamawiającego; 3) wykonawca przekaże zamawiającemu wstępną (roboczą) wersję filmu, składającą się z co najmniej 5 godz. materiału filmowego w celu autoryzacji, natomiast zamawiający wskaże fragmenty materiału, które muszą znaleźć się w ostatecznym materiale do emisji; 4) film promocyjny winien być zaopatrzony w muzyczny i słowny podkład lektora w wersji polskojęzycznej oraz z wykorzystaniem zdjęć z budowy, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego; 5) Wykonawca winien posiadać możliwość wykonania ujęć filmowych z lotu ptaka; 6) Wykonawca musi zapewnić co najmniej jednorazową emisję przedmiotowego filmu w telewizji o zasięgu lokalnym lub wojewódzkim z uprzednim zarezerwowaniem czasu antenowego do jego emisji, 7) Zamawiający dokona autoryzacji wykonanego dzieła oraz potwierdzi gotowość do jego emisji, 8) Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia w treści dzieła wszelkich znaków i informacji promujących projekt oraz informacje zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, 9) musi być zapisany na nośniku elektronicznym, (np. płyta) z filmem musi być oznakowana fotografią rewitalizowanego obszaru oraz logotypami UE. Opakowanie musi zawierać treści związane z projektem tj.: zdjęcie, logotypy - zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie http://www.rpo.lodzkie.pl oraz nazwę projektu; 1.2 Film zostanie przekazany Zamawiającemu: plik mp-3, płyta DVD lub CD. Dopuszcza się możliwość wykonania dzieła w jakości HD. 1.3 Film należy wyemitować w telewizji o zasięgu co najmniej lokalnym, przy czym zakres zasięgu winien obejmować obszar miasta Tomaszów Mazowiecki. 1.4 Wszelkie działania promocyjne realizowane w ramach zamówienia muszą być prowadzone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji - Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa łódzkiego na lata 2007 - 2013 dostępnymi na stronie internetowej http://www.rpo.lodzkie.pl oraz w uzgodnieniu i akceptacji ze strony zamawiającego. 1.5 Film nie może zawierać żadnych treści szkodzących wizerunkowi firmy lub zamawiającego, obraźliwych, sprzecznych z ogólnymi normami społecznymi. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera SIWZ, w tym wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- kompleksowe świadczenie usług organizacyjnych oraz promocyjnych w związku z udziałem Województwa Łódzkiego w targach Expo Real w Monachium
Dodano: 2016-07-27 - Usługa medialna polegającej na lokowaniu produktu Zamawiającego w audycji realizowanej przez Wykonawcę oraz zakupie audycji sponsorowanej w ramach programu realizowanego przez Wykonawcę w ramach projektu pn.: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej przez Gminę Uniejów współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2016-07-25 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów i projektu Łódzkie - Region Sportu
Dodano: 2016-03-30 - Świadczenie usług dotyczących promocji projektu pn. Łódzka Regionalna Sieć Teleinformatyczna - 2 Etap
Dodano: 2015-05-13 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów, i projektu Łódzkie - Region Sportu oraz Kupuję Łódzkie
Dodano: 2015-04-03 - przygotowanie autorskiej koncepcji kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego prowadzonej w Pawilonie Polski podczas prezentacji Polski w czasie trwania Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-04-01 - Zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek, kalendarzy i notesów
Dodano: 2015-03-26 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w prasie i internecie oraz w komunikacji miejskiej, której celem jest promocja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-11 - przeprowadzenie kampanii marketingowej BioNanoPark
Dodano: 2014-11-20 - przeprowadzenia kampanii marketingowej projektu BioNanoPark
Dodano: 2014-10-08