Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.skierniewice.pl zwane dalej Zamawiającym, 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień: (CPV): 71.24.70.00-1- nadzór nad robotami budowlanymi. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską, które będzie zlecane do realizacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy robót budowlanych jest przetarg nieograniczony. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowa; konstrukcyjno-budowlana; sanitarna - wodociągowej i kanalizacyjnej; gazowa; elektryczna; telekomunikacyjna; branża zieleni. Zakres planowanych robót obejmuje: Długość projektowanej drogi wynosi: droga główna około 1474m, pozostałe drogi objęte projektem konieczne do wybudowania , przebudowania w celu połączenia istniejących dróg z drogą projektowaną ok. 381m. Branża drogowa Podstawowe parametry techniczno-użytkowe budowanej drogi: ? kategoria drogi - droga powiatowa klasy G, 2x2 pasy ruchu, ? prędkość projektowa - V = 60 km/h, ? kategoria ruchu - KR4, ? nośność nawierzchni - 115 kN / oś, ? nawierzchnia bitumiczna o szerokości każdej jezdni 7,0 m, ? chodniki z kostki betonowej o szerokości 1,50m (strona lewa i strona prawa) - odsunięte od jezdni, ? ścieżka rowerowa dwukierunkowa z betonu asfaltowego o szerokości 2,0 m (strona prawa) - oddzielona od jezdni pasem zieleni, ? odwodnienie za pomocą kanalizacji deszczowej, ? zjazdy na działki przyległe do drogi o szerokości 4,0 m w granicach pasa drogowego lub dostosowane do szerokości bram wjazdowych, ? zjazdy publiczne o szerokości dostosowanej do szerokości bram wjazdowych, ? wykonanie zieleni. Podstawowe parametry ekranów akustycznych: 1. wysokość ekranów - 4,5 m w tym belki podwalinowe wysokości 40 cm, 2. rozstaw słupów - 3,00 m, 3. długość fundamentu palowego -4,5 m. Branża elektryczna ? Oświetlenie uliczne. Dane energetyczne: ? napięcie zasilania: 400/230 V; układ sieci TNC-S, ? ochrona przed dotykiem pośrednim: samoczynne wyłączanie zasilania, ? moc zainstalowanych źródeł światła 16.8kW, ? Przebudowa linii SN 15KV, nn. Branża telekomunikacyjna Przebudowa sieci telekomunikacyjnej w związku z budową drogi w tym: - Przebudowa odcinka linii telekomunikacyjnej o pojemności 30 par z ulicą Rawskiej. - Przebudowa odcinka linii kablowej o pojemności 2 i 10 par oraz z linią kabla podziemnego o takiej samej pojemności w ulicy Granicznej. - Przebudowa odcinka jednotorowej kanalizacji telefonicznej z kablem o pojemności 50 par, z podziemnym kablem o pojemności 70 par oraz kolizje z istniejącą napowietrzną linią telekomunikacyjną o pojemności 20 par w ul. Trzcińskiej. Branża gazowa ? Przebudowa odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia w ulicy Trzcińskiej - zdemontowanie istniejącego odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia DN 100 oraz wybudowanie nowego odcinka gazociągu średniego ciśnienia ? 110 PE. ? Przebudowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia w ulicy Granicznej - zdemontowanie istniejącego odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia ? 180 PE oraz wybudowanie nowego odcinka gazociągu średniego ciśnienia ? 180 PE. ? Przebudowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia w ulicy Rawskiej - zdemontowanie istniejącego odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia stalowego DN 150mm oraz wybudowanie nowego odcinka gazociągu średniego ciśnienia ? 180 PE. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa i wodociągowa Kanalizacja deszczowa 1. Przebudowa na skrzyżowaniu z ul. Trzcińską istniejącej sieci wodociągowej DN 100 żeliwnej. 2. Przebudowa na skrzyżowaniu z ul. Graniczna sieci wodociągowej ? 110 PVC. Kanalizacja wodociągowa 1. Przebudowa istniejącego odcinka sieci wodociągowej żeliwnej DN 100 w ulicy Trzcińskiej. 2. Przebudowa istniejącego odcinka sieci wodociągowej ? 110 PVC w ulicy Granicznej . 3. Zamulenie istniejącego przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej DN 100. 4. Zamulenie istniejącego przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej ? 110 PVC. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania pn. Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. 3.2. W ramach niniejszego zamówienia inspektor nadzoru zobowiązuje się do: 3.2.1. Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.2.2. Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 3.2.3. Przygotowywanie, sporządzanie i dostarczanie dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, a także bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót 3.2.4. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, 3.2.5. Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 3.2.6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów - w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 3.2.7. Przeprowadzania kontroli laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowanie i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzanych w tym laboratorium przez wykonawcę w czasie trwania budowy, 3.2.8. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 3.2.9. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 3.2.10. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych, 3.2.11. Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 3.2.12. Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 3.2.13. Kontrolowania jakości i terminowości wykonywanych robót: - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, - przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, - sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, - dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, - dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, - uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 3.2.14. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji, 3.2.15. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru ,jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w przeciągu 3 godzin, Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 3.2.16. Inspektor nadzoru zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 1409 z późn.zm.) . Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w przypadku występowania innych branż przy realizacji inwestycji - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane. 4. Termin wykonania zamówienia Zamówienie będzie wykonywane w okresie od podpisania umowy w sprawie pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz złożenia oświadczenia o podjęciu nadzoru inwestorskiego do zakończenia robót, przez które rozumie się łączne spełnienie następujących warunków: dokonanie przez Inwestora odbioru końcowego, rozliczenie robót fakturą końcową. Inspektor nadzoru jest tez zobowiązany do wzięcia udziału w odbiorach pogwarancyjnych. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - 30 listopada 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł), 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej w terminie do 19.03.2014 r. do godziny 11:30, 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6 ustawy Pzp., 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem RZP - wadium do przetargu pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską, 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy Pzp., 6. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice, 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 ustawy Pzp., 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp., 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą, 10.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach