Gmina Uniejów ogłasza przetarg
- Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
- Data zamieszczenia: 2016-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
99-210 Uniejów, woj. łódzkie
tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
REGON: 31101957900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa medialna polegającej na lokowaniu produktu Zamawiającego w audycji realizowanej przez Wykonawcę oraz zakupie audycji sponsorowanej w ramach programu realizowanego przez Wykonawcę w ramach projektu pn.: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej przez Gminę Uniejów współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi medialnej polegającej na lokowaniu produktu Zamawiającego w audycji realizowanej przez Wykonawcę oraz zakupie audycji sponsorowanej w ramach programu realizowanego przez Wykonawcę w ramach projektu pn.: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej przez Gminę Uniejów współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach niniejszego postępowania lokowanie produktu rozumieć należy jako zgodne z USTAWĄ z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (t.j. Dz. U. z 2016 r. Poz. 639), tj.: lokowaniem produktu jest przekaz handlowy polegający na przedstawieniu lub nawiązywaniu do towaru, usługi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowią one element samej audycji w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie, a także w postaci nieodpłatnego udostępnienia towaru lub usługi; lokowaniem tematu jest przekaz handlowy polegający na nawiązywaniu do towaru, usługi lub ich znaku towarowego w scenariuszu lub liście dialogowej audycji w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie; przekazem handlowym jest każdy przekaz, w tym obrazy z dźwiękiem lub bez dźwięku albo tylko dźwięki, mający służyć bezpośrednio lub pośrednio promocji towarów, usług lub renomy podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową, towarzyszący audycji lub włączony do niej, w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie, albo w celach autopromocji, w szczególności reklama, sponsorowanie, telesprzedaż i lokowanie produktu; sponsorowaniem jest każdy wkład w finansowanie usługi medialnej lub audycji, przez podmiot, który nie dostarcza usług medialnych i nie produkuje audycji, w celu promocji jego nazwy, firmy, renomy, działalności, towaru lub usługi, znaku towarowego lub innego oznaczenia indywidualizującego; Ze względu na charakter zadania jakie zamierza Zamawiający zrealizować tj. promocję gospodarczą regionu wymagane jest aby Wykonawca dysponował możliwością realizacji studia plenerowego w zakresie swojej oferty programowej o zasięgu ogólnokrajowym ,realizowanej jako cykliczne programy tematyczne nadawane w pasmie śniadaniowym Ze względu na charakter zadania jakie zamierza Zamawiający zrealizować tj. promocję gospodarczą regionu oraz dotarcie do jak największej docelowej grupy odbiorców wymagane jest aby Wykonawca dysponował możliwością realizacji studia plenerowego w zakresie swojej oferty programowej o zasięgu ogólnokrajowym ,realizowanej jako cykliczne programy tematyczne nadawane w pasmie śniadaniowym a oglądalność stacji TV w której będzie wyemitowany program z jednego dowolnego miesiąca letniego w 2016 była na poziomie minimum 11% ( TG 16-49, SHR) Zamawiający oczekuje realizacji zadania poprzez lokowanie produktu w audycji realizowanej przez Wykonawcę jako co najmniej dwudniowe plenerowe studio przeniesione w całości do miejsca na terenie uzdrowiska Uniejów ( Zamawiający wymaga aby cały program był nadawany z ustalonego miejsca, a nie obejmował samych wejść na żywo z danego miejsca). Wykonawca musi posiadać techniczne możliwości przeprowadzenia takiej audycji w formie wyjazdowej. Kampania promocyjna służyć ma poprawie wizerunku województwa łódzkiego oraz promocji wizerunkowej Marki Łódzkie Zamawiający oczekuje realizacji zadania poprzez lokowanie produktu w audycji realizowanej przez Wykonawcę jako co najmniej dwudniowe plenerowe studio przeniesione w całości do miejsca na terenie uzdrowiska Uniejów ( Zamawiający wymaga aby cały program był nadawany z ustalonego miejsca, a nie obejmował samych wejść na żywo z danego miejsca). Wykonawca musi posiadać techniczne możliwości przeprowadzenia takiej audycji w formie wyjazdowej. Kampania promocyjna służyć ma poprawie wizerunku województwa łódzkiego oraz promocji wizerunkowej Marki Łódzkie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakośc briefu medialnego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uniejow.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- kompleksowe świadczenie usług organizacyjnych oraz promocyjnych w związku z udziałem Województwa Łódzkiego w targach Expo Real w Monachium
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów i projektu Łódzkie - Region Sportu
Dodano: 2016-03-30 - Świadczenie usług dotyczących promocji projektu pn. Łódzka Regionalna Sieć Teleinformatyczna - 2 Etap
Dodano: 2015-05-13 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów, i projektu Łódzkie - Region Sportu oraz Kupuję Łódzkie
Dodano: 2015-04-03 - przygotowanie autorskiej koncepcji kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego prowadzonej w Pawilonie Polski podczas prezentacji Polski w czasie trwania Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-04-01 - Zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek, kalendarzy i notesów
Dodano: 2015-03-26 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w prasie i internecie oraz w komunikacji miejskiej, której celem jest promocja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-11 - przeprowadzenie kampanii marketingowej BioNanoPark
Dodano: 2014-11-20 - przeprowadzenia kampanii marketingowej projektu BioNanoPark
Dodano: 2014-10-08 - przeprowadzenia kampanii marketingowej projektu BioNanoPark
Dodano: 2014-09-16