Przetargi.pl
„Wyposażenie zawodowych pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu „Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego”. Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Część II - zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych, urządzeń wielofunkcyjnych, systemów do nauczania języków obcych oraz sieci komputerowej dla wspieranych pracowni ZSOiO – etap II”.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyposażenie zawodowych pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu „Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego”. Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Część II - zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych, urządzeń wielofunkcyjnych, systemów do nauczania języków obcych oraz sieci komputerowej dla wspieranych pracowni ZSOiO – etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wyposażenie zawodowych pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu „Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego”. Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Część II - zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych, urządzeń wielofunkcyjnych, systemów do nauczania języków obcych oraz sieci komputerowej dla wspieranych pracowni ZSOiO – etap II”, wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A i 3B do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup, dostawę i montaż sprzętu komputerowego oraz biurowego, urządzeń wielofunkcyjnych, sieci komputerowej i licencji na oprogramowanie dla Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A i 3B do niniejszej specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj. Zadanie 1: „zakup i dostawa dla celów edukacyjnych 45 komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, 4 laptopów z oprogramowaniem, 4 drukarek laserowych, sieciowych, dwustronnych, niszczarki DIN-3 szt. 1, oprogramowania do projektowania grafiki wektorowej - licencja szkolna szt. 1, projektory multimedialne szt. 9, systemów do nauczania języków obcych centralka + 15 stanowisk uczniowskich szt. 3, systemu monitoringu komputerów uczniowskich szt. 3, wielkoformatowy monitor 46" z playerem do szkolnego systemu informacyjnego szt. 1 oraz wykonanie sieci komputerowej (LAN + wifi) dla wszystkich wspieranych pracowni zawodowych ZSOiO”. Zadanie 2: „zakup i dostawa dla celów edukacyjnych czytnika kodów kreskowych, ręczny, przewodowy szt. 4, drukarki etykiet magazynowych przenośnej szt. 4, systemu monitoringu satelitarnego transportu drogowego szt. 1 oraz radiotelefon szt. 2”. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsce dostarczenia zawarte są w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (znajdujący się w formularzach cenowych odpowiednio dla każdego z zadań załącznik nr 3A i 3B). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w specyfikacji technicznej wymagania w zakresie wsparcia dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 5. Zamawiający wymaga, aby elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę tylko dla zadania nr 1: Dla komputerów stacjonarnych: – ISO 9001, ISO14001, Deklaracja zgodności CE lub równoważne Wszystkie wymagalne oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 6. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu. 7. Na dostarczony sprzęt Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres: • dla zadania nr 1: 3 lat dla komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek, projektorów, systemów do nauczania języków obcych, wielkoformatowego monitora oraz sieci komputerowej liczonych od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy, • dla zadania nr 2: 3 lata gwarancji liczony od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na zadanie nr 1 w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11:30. Na zadanie nr 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania. Wadium ważne jest od dnia składania ofert na okres 30 dni związania ofertą. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 w dniu otwarcia ofert, nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A, 1B do SIWZ, wraz z formularzem cenowym zał. nr 3A, 3B (cz. I- dokument ten nie podlega uzupełnieniu ani poprawieniu przez Wykonawcę). 2) Oświadczenia: -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Dowód wniesienia wadium (w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach