Przetargi.pl
Wyposażenie w meble pomieszczeń laboratorium SPZZOZ w Gryficach

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Niechorska 27 27
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
    REGON: 00031028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie w meble pomieszczeń laboratorium SPZZOZ w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble pomieszczeń Laboratorium SPZZOZ w Gryficach. Opis przedmiotu zamówienia z określeniem ilości wskazany jest w załączniku nr 2 formularza cenowego. Ilość pakietów - 3 PAKIET I -MEBLE LABORATORYJNE WYKONANE W SYSTEMIE STELAŻA METALOWEGO PAKIET II - MEBLE MEDYCZNE WYPOSAŻENIE PAKIET III - MEBLE WYKONANE ZE STALI NIERDZEWNEJ 1.2. Dostawa obejmuje montaż i ustawienie mebli, uruchomienie i przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, uruchomienia, eksploatacji, konserwacji. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości wyszczególnione parametry techniczne mebli określone są w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Warunki gwarancji i serwisu określone są w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 2.1 Zamówienie należy zrealizować w terminie od 10 do 18. 02. 2010r., 2.2 strony dopuszczają zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużających się prac budowlanych leżących po stronie Zamawiającego związanych z oddaniem do użytkowania obiektu Laboratorium . 3. WARUNKI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Meble ze stali kwasoodpornej muszą być wykonane są ze stali o symbolu OH18N9. 3.2. Meble ze stali nierdzewnej muszą posiadać atest higieniczny PZH na stal nierdzewną potwierdzający możliwość jej stosowania w służbie zdrowia. 3.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2009), nieregenerowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym tj. gwarantującym ich uruchomienie oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów (poza materiałami eksploatacyjnymi). 3.4. Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia jako /parametry wymagane/ są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione i potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia. 3.5. Wszystkie wymiary mebli podane są jako wymiary orientacyjne służące wycenie oferty i mogą się różnić od rzeczywistych wymiarów o +/-20%. 3.1. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać indywidualne pomiary - Załącznik nr 5,. Meble muszą być dopasowane do rzeczywistych warunków (wymiarów) w poszczególnych pomieszczeniach. 3.2. Po dokonaniu indywidualnych pomiarów wykonawca przedstawi wizualizację pomieszczeń w wybranej przez Zamawiającego kolorystyce. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie wybór kolorystyki oferowanej tapicerki meblowej spośród minimum 3 kolorów - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat; wzornik kolorystyki należy dołączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 1/, tj.: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia. 3) Złożą ofertę spełniającą warunki określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Dokumenty, atesty itp. potwierdzające iż meble ze stali kwasoodpornej wykonane są ze stali o symbolu OH18N9, 3. Atest higieniczny PZH na stal nierdzewną potwierdzający możliwość jej stosowania w służbie zdrowia, 4. Szczegółowa charakterystyka oferowanego produktu (katalog lub folder) - zawierająca nazwę produktu, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) lub rysunkami wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego produktu, 5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy (rok produkcji 2009), nieregenerowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym tj. gwarantującym ich uruchomienie oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów /poza materiałami eksploatacyjnymi/, 6. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 1, 7. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - Załącznik nr 2. 8. Zaakceptowany Załącznik nr 3 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 9. Zaakceptowany Załącznik nr 4 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU. 10. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale 2 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. c) Pełnomocnictwo powinno: 1. jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, 2. wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 3. każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. e) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani na 7 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: 1. sposób ich współdziałania, 2. zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, 3. numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności 4. solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, 5. umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców razem i każdego osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego. 11. Określony wyżej dokumenty powinny być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach