Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie w meble pokoi studenckich w wyremontowanej części obiektu Domu Studenta nr 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie w meble pokoi studenckich w wyremontowanej części obiektu Domu Studenta nr 3 w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby meble były dostarczone do miejsca ich montażu, tj. do wyznaczonych pokoi studenckich Domu Studenta oraz w godzinach pracy. Meble będą dostarczone jako złożone, a ich rozładunek, wniesienie i rozmieszczenie elementów i montaż, leży po stronie dostawcy i stanowi jego koszt. 3. Wykonawca dostarczy meble fabrycznie nowe, wolne od wad. Elementy mebli będą umieszczone w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem, zabrudzeniem lub zawilgoceniem podczas transportu lub składowania. 4. Minimalny okres gwarancji na dostarczony asortyment wynosi 24 miesiące. 5.Dopuszcza się składanie ofert na meble równoważne o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu określonym w SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie. 1) Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-09-19 - 10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
Dodano: 2023-09-16 - Dostawa mebli i wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu z podziałem na cztery części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-08-28 - 10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Dodano: 2023-05-26 - „Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów – część 1”
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka dla Dzieci Słabosłyszących przy ul. Grzymińskiej 6 w Szczecinie
Dodano: 2023-01-23 - DOSTAWA – WYPOSAŻENIE I SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-18