Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 898 200 , fax. 914 898 255
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 898 200, fax. 914 898 255
REGON: 9343800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego: 1) Pipeta elektroniczna ze stacja dokującą – 1 szt. 2) Blender laboratoryjny z płynną regulacją obrotów do przygotowywania próbek WWA – 1 szt. 3) System filtracji i oczyszczania powietrza w laboratorium z filtrem – 1 szt. 4) Termocykler real-time PCR – 1 szt.(wyposażenie dodatkowe oraz oprogramowanie dostarczone razem ze sprzętem); certyfikat producenta dotyczący poprawności działania termocyklera – złożony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy 5) 5.1 Chłodziarka laboratoryjna o poj. 300-400 l – 1 szt. 5.2 Chłodnia laboratoryjna poj. 600 l – 2 szt. 5.3 Laboratoryjna chłodziarko-zamrażarka – 1 szt. 5.4 Szafa chłodnicza 600 l – 1 szt. 6) Cieplarka z chłodzeniem o poj. 115l – 1 szt. 7) Waga z dokładnością 0,001 g – 1 szt. 8) Gęstościomierz – denzytometr – 1 szt. 9) Komora laminarna II klasa bezpieczeństwa – 1 szt. 10) Wirówka laboratoryjna z dwoma rotorami - 1 szt. 11) Zmywarka laboratoryjna z montażem – 1 szt. 2. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego: 24 miesiące. 3. Zamawiający wymaga by wszystkie wielkogabarytowe sprzęty zostały wniesione przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko, ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i odpowiednio wypoziomowane. 4. Wymagane certyfikaty CE mają być dostarczone do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 5. Zadanie 9 Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa – Certyfikat EN 12469. Certyfikat musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą (TUV lub równoważną). Nie będą uznawane oświadczenia producenta o zgodności komory z normami ani też certyfikaty jednostek nieuprawnionych do certyfikacji takich jak np. laboratoria / laboratoria badawcze. Certyfikat musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 6. Wszelkie certyfikaty i świadectwa Wykonawca może dostarczyć wraz z ofertą. 7. Dostawa sprzętu laboratoryjnego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (formularz ofertowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów i artykułów laboratoryjnych dla potrzeb realizacji projektu BIOG-NET nr umowy POIR.04.04.00-00-1792/18-00.
Dodano: 2021-02-01 - Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów i artykułów laboratoryjnych dla potrzeb realizacji projektu BIOG-NET nr umowy POIR.04.04.00-00-1792/18-00.
Dodano: 2020-12-08 - Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów i artykułów laboratoryjnych dla potrzeb realizacji projektu BIOG-NET nr umowy POIR.04.04.00-00-1792/18-00.
Dodano: 2020-09-01 - Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów i artykułów laboratoryjnych dla potrzeb realizacji projektu BIOG-NET nr umowy POIR.04.04.00-00-1792/18-00
Dodano: 2020-08-07 - Jednorazowa dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych i materiałów zużywalnych
Dodano: 2020-07-16 - dostawa wyrobów laboratoryjnych i materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie
Dodano: 2019-04-04 - dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku do celów laboratoryjnych oraz soli do uzdatniania wody dla SPSK-2 w Szczecinie
Dodano: 2019-02-15 - Dostawa odczynników - materiałów zużywalnych w ramach projektu „Mikrobiologia w praktyce III”
Dodano: 2018-12-20 - Dostawa plastikowych artykułów laboratoryjnych i wyrobów jednorazowego użytku do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2018
Dodano: 2018-05-08 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych w ramach projektu „Mikrobiologia w praktyce – staże dla studentów kierunku Mikrobiologia” nr umowy UDA-POWR.03.01.00-00-S252/15.
Dodano: 2017-08-04