Przetargi.pl
10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, Niepodległości 44-48
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    Niepodległości 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000290759
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD w zakresie określonym w SWZ.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD zawiera Załączniku nr 2 i 2A do SWZ tj. zestawienie minimalnych parametrów i wymaganych warunków oraz Formularz asortymentowo- cenowy określający ilość, wymagania i minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. 4.Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).Zasady dotyczace wniesienia i zwrotu wadium określa rozdzial X SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, która swym zakresem obejmowała dostawę mebli biurowych i zabudów meblowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (wykazana wartość ma być wartością jednej umowy) wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VIII SWZ pkt. 1 ppkt 1.2 4 za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia wykaże samodzielnie spełnianie wymaganego warunku. Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach