Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 75-252 Koszalin, Niepodległości 44-48
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
REGON: 000290759 - Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD w zakresie określonym w SWZ.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD zawiera Załączniku nr 2 i 2A do SWZ tj. zestawienie minimalnych parametrów i wymaganych warunków oraz Formularz asortymentowo- cenowy określający ilość, wymagania i minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. 4.Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).Zasady dotyczace wniesienia i zwrotu wadium określa rozdzial X SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, która swym zakresem obejmowała dostawę mebli biurowych i zabudów meblowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (wykazana wartość ma być wartością jednej umowy) wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VIII SWZ pkt. 1 ppkt 1.2 4 za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia wykaże samodzielnie spełnianie wymaganego warunku. Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-09-19 - 10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
Dodano: 2023-09-16 - Dostawa mebli i wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu z podziałem na cztery części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-08-28 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Dodano: 2023-05-26 - „Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów – część 1”
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka dla Dzieci Słabosłyszących przy ul. Grzymińskiej 6 w Szczecinie
Dodano: 2023-01-23 - DOSTAWA – WYPOSAŻENIE I SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-18