Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 058 6209798
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax. 058 6209798 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie toalet w pawilonach przy Al. Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie sufitów podwieszanych, b)wykonanie ogrzewania podłogowego, c)wykonanie wentylacji mechanicznej, d)wykonanie posadzek, e)dostawę i montaż okładzin ścian, f)dostawę i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, g)dostawę i montaż wyposażenia, h)dostawę i montaż osprzętu elektrycznego i opraw, i)dostawę i montaż dwóch kaset opłat na 150 monet. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wymogi określone w art.22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 50 000,00 zł netto każda w zakresie budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej z działu 12 PKOB (wraz z robotami instalacyjnymi i wykończeniowymi), których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert; 4. wykażą się osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń systemem: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. formularz oferty w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1. 3. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których realizacje zakończono i odebrano, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do siwz wraz z załączeniem uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 do siwz wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/roboty/budowlane
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- I część zamówienia: wymiana bram garażowych, remont instalacji elektrycznej, wymiana opraw oświetleniowych, roboty sanitarne w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice. II część zamówienia: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 23 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice.
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII przy ul. Narutowicza 11/12
Dodano: 2016-07-27 - Prace konserwacyjne w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w pomieszczeniach służby dyżurnej w budynku nr 172 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Remont elewacji i dachu w Samorządowym Zespole Szkół w Kostkowie
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót ogólnobudowlanych w Domu Studenta nr1 blok A, B i C w Gdańsku przy ul. Dębowej 9
Dodano: 2016-07-12 - Roboty budowlane obejmujące: 1) remont okresowy w segmencie I w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 2) remont okresowy w segmencie IV w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
Dodano: 2016-07-06 - Remont posadzki kamiennej w holu wejściowym w Wejherowskim Centrum Kultury wraz z montażem odwodnienia liniowego w Wejherowie (znak sprawy: ZZP.271.40.2016.ASz)
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH
Dodano: 2016-06-27 - Roboty budowlane związane z wykonaniem remontów 13 gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Handlowej 9A/ 26, ul. Kapitańskiej 27/4, ul. Morskiej 91/60, ul. Morskiej 113/9, ul. Opata Hackiego 23/68, ul. Opata Hackiego 25/85, ul. Opata Hackiego 27/33, ul. Opata Hackiego 27/47, ul. Zamenhofa 7/7, ul. Zamenhofa 7/64, ul. Zamenhofa 13/49, ul. Zamenhofa 13/56, ul. Zamenhofa 13/70
Dodano: 2016-06-22