Przetargi.pl
Wyposażenie toalet w pawilonach przy Al. Jana Pawła II

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 058 6209798
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax. 058 6209798
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie toalet w pawilonach przy Al. Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie sufitów podwieszanych, b)wykonanie ogrzewania podłogowego, c)wykonanie wentylacji mechanicznej, d)wykonanie posadzek, e)dostawę i montaż okładzin ścian, f)dostawę i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, g)dostawę i montaż wyposażenia, h)dostawę i montaż osprzętu elektrycznego i opraw, i)dostawę i montaż dwóch kaset opłat na 150 monet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wymogi określone w art.22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 50 000,00 zł netto każda w zakresie budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej z działu 12 PKOB (wraz z robotami instalacyjnymi i wykończeniowymi), których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert; 4. wykażą się osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń systemem: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. formularz oferty w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1. 3. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których realizacje zakończono i odebrano, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do siwz wraz z załączeniem uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 do siwz wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/roboty/budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach