Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5889201 , fax. 58 5889206
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 58 5889201, fax. 58 5889206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: Remont budynku Urzędu Gminy w Kaliskach o następującym zakresie: 1.System sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Gminy w Kaliskach zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót - montaż gniazd pożarowych- czujek 9np G40 - montaż centrali sygnalizacji pożaru - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej- drukarka wewnętrzna - montaż czujek pożarowych - optyczna dymu - montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru- przyciski - montaż akumulatora bezobsługowego - montaż sygnalizatorów optyczno - akustycznych - montaż dodatkowych urządzeń- puszka PIP - przewody sygnałowe prowadzone w korytkach- przewody YnTKSy 1*2*1mm2 - przewody kabelkowe HDGs 3*2,5mm2 - przewody kabelkowe nYDY 3*2,5mm2 - listwy elektroinstalacyjne z PCW - montaż uchwytów pod przewody kabelkowe - przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego SSp - praca próbna i testowanie systemu SSp 2. Roboty remontowe a.Roboty rozbiórkowe, uzupełnienie tynków, wykonanie otworów drzwiowych w ścianach - wykucie z muru ościeżnic - 11szt. - wykucie otworów w ścianach- 1,425m3 - wykonanie przesklepień otworów - dostarczenie belek drewnianych - uzupełnienie ścian lub otworów w ścianach drewnianych - uzupełnienie tynków z zaprawy cementowej - korytarz - wycięcie otworów- poszerzenie otworów - wstawienie stojaków z krawędziaków - wymiana części lub całego stojaka otworu w ścianach drewnianych - wywiezienie materiałów z rozbiórki. Wykonawca dostarczy kontener do wywozu materiałów z rozbiórki. b. Piętro Stolarka drzwiowa - montaż drzwi dwudzielnych z PCV wraz z ościeżnica z obróbką obsadzenia - montaż drzwi z PCV wraz z ościeżnicą i obróbką obsadzenia ( przeszklone) c. Sucha zabudowa z płyt gipsowo- kartonowych - ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach z pokryciem obustronnym z użyciem wełny mineralnej - Ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych dwuwarstwowe w klasie EI 30 - obudowa ścian korytarza - sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z płyt gipsowo-kartonowych w klasie EI30 d. Piętro-posadzki w korytarzu - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - rozebranie podłóg białych na wpust - podłoga z desek struganych gr. 32mm - izolacje z folii polietylenowej - podkład pod tarkiet z płyt włóknowo- cementowych- analogia - posadzki z wykładzin Tarkett z wywinięciem cokolika - posadzki z wykładzin sztucznych- zgrzewanie tarkietu e. Roboty malarskie - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i sufitach - dwukrotne malowanie podłoży powierzchni wewnętrznych - gruntowanie - dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych farbami emulsyjnymi f. Hydrant 25mm z wężem półsztywnym - demontaż skrzynki hydrantowej ściennej - rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. Nom. 50mm - dodatkowe nakłady na wykonanie podejść do zaworów o Sr. 50mm - hydrant z wężem półsztywnym 30m i skrzynką montowany na ścianie g. Prace elektryczne , oświetleniowe i inne - wymiana gniazd wtyczkowych - wymiana wyłącznika - montaż listew ściennych( korytek instalacyjnych) - wykonanie przejść przez strop ( do klimatyzacji) - montaż na podwieszanych sufitach opraw oświetleniowych wraz z demontażem istniejących - awaryjne oświetlenie ewakuacyjne 2 lux wraz z pomiarami - piktogramy - kierunki ewakuacji Z uwagi na fakt, iż planowana inwestycja znajduje się w czynnym budynku Urzędu Gminy w Kaliskach zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzgodnienia harmonogramu wykonania prac z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru. Ze względu na działalność, która prowadzona jest w powszednie dni tygodnia Wykonawca swoimi pracami nie zakłóci normalnego funkcjonowania Gminy. Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób trzecich , szczególnie w dni wolne od pracy i godziny popołudniowe. 3.2.W kosztorysie ofertowym należy ująć koszty za roboty nie ujęte w przedmiarze robót a dotyczące: 1. pomiary wykonanego systemu sygnalizacji pożarowej 2. pomiary: elektryczne, oświetlenia awaryjnego . 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1. realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, 2. przeprowadzenie badań i prób, 3. uporządkowanie po wykonaniu robót. 3.4.Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy ). 2. Wadium powinno być wniesione do dnia 12.07.2016 do godziny 12:00, oraz musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 12.08.2016 w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Kaliskach w Banku Spółdzielczym w Skórczu Oddział w Zblewie nr: 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 z adnotacją: Wadium - nazwa zadania O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę zamówienia publicznego, b. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d. kwotę gwarancji, e. termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą), f. zobowiązanie Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt 22 ppkt. 2 lit. b i e. 5. Wymaganie Gwarancja (poręczenie) musi zostać podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 6. Oryginał poręczeń lub gwarancji należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 12.07.2016 do godz. 12:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu z potwierdzeniem dokonanej przez bank operacji finansowej, gdy wadium było wniesione w pieniądzu. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pozostałych formach (np. gwarancja, poręczenie) należy dołączyć do oferty. 7. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadku wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie oraz w pozostałych przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11. Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą - zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaliska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach