Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obszaru gmin: Kobylnica i Dębnica Kaszubska, powiat słupski, województwo pomorskie.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8418500 , fax. 059 8427111
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Szarych Szeregów 14 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8418500, fax. 059 8427111
    REGON: 77098093000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obszaru gmin: Kobylnica i Dębnica Kaszubska, powiat słupski, województwo pomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obszaru gmin: Kobylnica i Dębnica Kaszubska, powiat słupski, województwo pomorskie. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem obręby: Brzezinie, Dębnica Kaszubska Leśnictwo, Gałęzów, Jawory, Kotowo, Krzywań, Łabiszewo, Mielno, Niemczewo-Goszczyno, Ochocza, Podole Małe, Starnice, Żarkowo, Dobra, Gogolewko, Bzowo, Dobrzęcino, Kończewo, Kuleszewo, Kwakowo, Lubuń, Luleminko-Maszkowo, Płaszewo, Reblino, Runowo Sławieńskie, Sierakowo, Słonowice, Sycewice, Ścięgnica, Ścięgnica Leśnictwo, Wrząca, Zagórki, Żelkówko. Podstawowe dane o obiektach: Modernizacja ewidencyjnej bazy danych związana z uzupełnieniem ewidencji budynków i lokali obejmuje obszar gmin Kobylnica i Dębnica Kaszubska. Poniżej zestawiono dane o podstawowych obiektach ewidencyjnych: Gminy: Powierznia cełej gminy Kobylnica 24 397 ha, Dębnica Kaszubska29 939 ha, Ilość obrębów objętych pracami-33, Ilości jednostek rejestrowych gruntowych objętych pracami-3220, Ilości jednostek rejestrowych budynkowych objętych pracami (przewidywana)-90, Ilości jednostek rejestrowych lokalowych objętych pracami (przewidywana)-900, Ilość działek na obszarze objętym pracami-8647, Ilość budynków(kartotek -szacunkowo) na obszarze objętym pracami-4800, Ilość lokali(kartotek-szacunkowo) na obszarze objętym pracami-900 Dane z zakresu prac modernizacyjnych oraz wszelkie pozostałe dane wymagane do wykonania przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w warunkach technicznych do niniejszej specyfikacji w załączniku nr 6 pod nazwą: modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obszaru gmin: Kobylnica i Dębnica Kaszubska, powiat słupski, województwo pomorskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 3000,00 PLN (słownie trzy tysiące złotych zero groszy) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 67 1540 1098 2001 5550 0005 0008 najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu powinno być złożone razem z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wymagane w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.; a. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej jedną pracę polegającą na uzupełnianiu bazy ewidencji gruntów i budynków o dane w zakresie budynków i lokali o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto ; b. Dysponują minimum 2 osobami posiadającymi certyfikat ukończenia szkolenia obejmującego napełnianie bazy danych i obsługi systemu informatycznego TurboEwid (EWID2000). c. Dysponują minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, 2. d. Posiadają, co najmniej 2 komputery z licencjonowanym oprogramowaniem niezbędnym do wykonania zamówienia, 3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100 000,00 zł. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, V.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt V.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI. niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych usług sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale V.1.pkt 2 ppkt.a SIWZ, 5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 4 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj. referencje; 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (z wyszczególnieniem jakiego) i osób zdolnych do wykonania zamówienia (ze wskazaniem posiadanych kwalifikacji tych osób oraz określeniem zakresu robót jakie będą wykonywać. 7. Wykaz osób udostępnionych przez inny podmiot do wykonania zamówienia oraz wykaz sprzętu udostępnionego przez inny podmiot do wykonania zamówienia - załącznik nr 5. 8. Kopia licencji na oprogramowanie, w którym Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia. 9. Dokumenty stwierdzające, że dane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne oraz certyfikaty ukończenia szkolenia obejmującego napełnianie bazy danych i obsługi systemu informatycznego TurboEwid (EWID2000). 10. Wykaz sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 6. 11. Polisa, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na kwotę 100 000,00 zł. 12. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach