Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - utworzenie bazy ewidencji budynków i lokali dla 8 obrębów gminy Dziemiany oraz konwersja struktury bazy danych GEOMATICUS systemu EWID2007 wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do PUWG2000s6

Starostwo Powiatowe w Kościerzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja 9c
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6801840 , fax. 058 6801858
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kościerzynie
    ul. 3 Maja 9c 9c
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6801840, fax. 058 6801858
    REGON: 19168646600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip-koscierzyna.eurzad.eu.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - utworzenie bazy ewidencji budynków i lokali dla 8 obrębów gminy Dziemiany oraz konwersja struktury bazy danych GEOMATICUS systemu EWID2007 wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do PUWG2000s6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.modernizacja ewidencji gruntów i budynków - utworzenie bazy ewidencji budynków i lokali dla 8 obrębów gminy Dziemiany wraz z przeprowadzeniem procedury administracyjnej związanej z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, aktualizacją istniejącej bazy ewidencyjnej ( EWID2007 ) i wektorowej mapy zasadniczej (GEO-MAP). 1.2.konwersja struktury bazy danych GEOMATIKUS systemu EWID2007 wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do PUWG2000s6. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 20.08.2009 r. 3.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 257 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kościerzynie: 29 1610 1188 0026 6709 2000 0004. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 2. 6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. W przypadku uchylania się przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana od zawarcia umowy, w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami oraz może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie oceniona na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 11 SIWZ, zgodnie z formułą /spełnia/spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 3.W przypadku oświadczenia Wykonawcy o przedstawieniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy przedstawić stosowny odrębny dokument przedstawiający przedmiotowe zobowiązanie innego podmiotu. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: 4.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.), 5. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty: 5.1.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, który zostanie oceniony jako potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie objętym wykazem Wykonawca zrealizował należycie usługi o łącznej wartości co najmniej równej wartości złożonej oferty, 5.2.dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.). 6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 7.Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 8.Wykonawca złoży wraz z ofertą parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-koscierzyna.eurzad.eu.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach