Gmina Siedlec ogłasza przetarg
- Adres: 64-212 Siedlec, ul. Zbąszyńska 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 68 3848521 , fax. 68 3848473
- Data zamieszczenia: 2013-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlec
ul. Zbąszyńska 17 17
64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie
tel. 68 3848521, fax. 68 3848473
REGON: 97077072900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie świetlicy w Jażyńcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Jażyńcu tj. kuchni gazowej, klimatyzacji, garnków, krzeseł, stołów i systemu wzmacniającego zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie fabrycznie nowe towary. 2. Użyte w specyfikacji technicznej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających parametrom zaproponowanym w specyfikacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlec.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2016-07-19 - Zakup wyposażenia do budowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach - I etap
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa metalowych szafek ubraniowych oraz szaf skrytkowych komorowych.
Dodano: 2016-05-04 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części: Część nr 1 - meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 3 - meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-22 - Zakup i dostawa mebli, wraz z montażem do Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-02-26 - Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Komornikach - II etap
Dodano: 2016-02-24 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz szaf odzieżowych metalowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-01-21 - ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie
Dodano: 2015-12-21