Przetargi.pl
Wyposażenie świetlic wiejskich z terenu gminy Karlino

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie świetlic wiejskich z terenu gminy Karlino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż wyposażenia świetlic wiejskich zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. Dostawy sprzętu i wyposażenia winny być realizowane do poszczególnych świetlic (zestawienie wyposażenie wg. lokalizacji świetlic stanowi załącznik nr 6), po uzgodnieniu terminu dostawy i montażu 2.Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 3. Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 kompletnych zestawów komputerowych obejmujących (szczegółowy opis w załączniku 5.1.): 1) jednostkę centralną (komputer) z dyskiem twardym min. 500 GB, 2) obudowę typu tower (mini lub microtower), 3) Monitor LCD co najmniej 19cali, 4) klawiaturę, mysz optyczną, 5) zasilacz, 6) listwę zasilającą. 4.Część 2. Dostawa wraz z montażem sprzętu RTV, AGD i nagłaśniająco-oświetleniowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: 1) Telewizor 46 cali - szt. 1 2) zestaw kina domowego - szt. 1 3) antena RTV - szt. 1 4) chłodziarko-zamrażarki - szt. 6 5) kuchenki mikrofalowe - szt. 7 6) kuchnia elektryczna z płytą ceramiczną - szt. 3 7) kuchnia gazowa - szt. 1 8) zmywarka - szt. 1 9) okap kuchenny - szt. 2 10) czajnik elektryczny - szt. 16 11) odkurzacz - szt. 1 12) zestaw czyszczący - szt. 1 13) zestaw do sprzątania - szt. 1 14) zestaw nagłaśniający - kpl. 1 15) oświetlenie dyskotekowe - kpl. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zawarte zostały w załączniku nr 5.2. 5. Część 3 Dostawa wraz z montażem mebli i pozostałego wyposażenia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 5.3.): 1) szafy szkolne - szt. 12 2) regały meblowe - szt. 21 3) biurko pod komputer - szt. 8 4) zestaw mebli kuchennych - kpl. 4 5) stolik szkolny 80 x 80 cm - szt. 10 6) krzesło szkolne - szt. 50 7) szafa pojedyncza - szt. 3 8) półka - szt. 5 9) krzesło obrotowe - szt. 2 10) stół kuchenny - szt. 1 11) taboret - szt. 6 12) wieszak stojący - szt. 4 13) wieszak ścienny 1,5m - szt. 2 14) wieszak ścienny 3m - szt. 2 15) tablica korkowa 2,0 x 1,3 m - szt. 1 16) tablica korkowa 2,0 x 1,5 m - szt. 1 17) tablica korkowa 1,0 x 1,0 m - szt. 6 18) tablica korkowa 1,7 x 1,0 m - szt. 3 19) rolety - kpl. 7 20) zestaw wyposażenia kuchennego 1 - kpl. 20 21) zestaw wyposażenia kuchennego 2 - kpl. 4 22) zestaw garnków 1 - kpl. 4 23) Zestaw garnków 2 - kpl. 4 24) szklanki - szt. 200 25) zestaw sztućców 1 - kpl. 20 26) zestaw sztućców 2 - kpl. 4 27) termos konferencyjny - szt. 34 28) drabina aluminiowa - szt. 7 29) gaśnica proszkowa 6kg - szt. 7 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zostały określonye w załącznikach nr 5.1 - 5.3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, nazwy producentów lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, szczegółowo opisane w załącznikach 5.1.-5.3. w kolumnie Opis produktu, parametry techniczne, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsca proponuje oraz wskazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 7. Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca dostarczony towar zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie kolorystyki mebli oraz rolet przez Zamawiającego. 3) Wskazane jest aby Wykonawcy, w celu prawidłowego zwymiarowania rolet odbyli wizję lokalną. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 18.12.2012 godz. 10.00 miejsce spotkania świetlica w Daszewie. 4) Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 36 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 1.100 zł Część 2 - 1.200 zł Część 3 - 2.500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach