Przetargi.pl
Meble laboratoryjne do pracowni chemii

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4898200 , fax. 091 4898255
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
    ul. Ostrawicka 2 2
    71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4898200, fax. 091 4898255
    REGON: 00009343800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Meble laboratoryjne do pracowni chemii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OGÓLNE WYMAGANIA dotyczące mebli laboratoryjnych: Meble wykonane zgodnie z normą PN-EN 13150:2004 1.Konstrukcja mebli oparta na stelażu stalowym typu A, wykonana ze stalowych profili zamkniętych nie mniejszych niż 30x30x2 mm, malowanych techniką proszkową farbami poliestrowymi, na nóżkach o regulowanej wysokości. Stelaż wykonany w kolorze RAL 7035. Otwarte końce stelaży zaślepione wkładkami z tworzywa sztucznego. Minimalna odległość pomiędzy podłogą a dolną częścią stelaża zgodnie z normą musi wynosić 150 mm [- 0/+20 mm] ( PN-EN 13 150:2004- Stoły robocze dla laboratoriów. Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań). 2.Moduły szafkowe o różnych funkcjach i wielkościach, zgodnie ze szczegółową specyfikacją wykonane z płyt obustronnie laminowanych melaminą z obrzeżem z twardego PCV o grubości min. 2mm. Tylna ściana szafek wykonana z płyty obustronnie laminowanej o grubości min. 10mm. Preferowany kolor szafek jasny popiel. Wszystkie szafki zamykane na kluczyk oraz wyposażone w jedną półkę laminowaną. 3.Osprzęt meblowy: -zawiasy wewnętrzne pokryte powłoką galwaniczną z funkcją otwarcia 90 stopni, -szuflady laminowane z frontami wykonanymi z płyty wiórowej o grubości nie mniejszej niż 18 mm, obustronnie laminowanej, zaopatrzone w prowadnice rolkowe z systemem boków typu metabox. Spód szuflad z płyty laminowanej o grubości 10 mm (z tolerancją 2mm) -trwałe uchwyty metalowe zabezpieczone powłoką poliestrową 4.Stoły laboratoryjne -Konstrukcja oparta na stelażu (takim jak Verso) tj. typu (A) z profili stalowych 30x30x2 mm malowanych proszkowo farbą epoksydową - blat roboczy laminat postforming gr. 28 mm. -Wymiary stołów podane w szczegółowej specyfikacji zamówienia -Stoły rozmieszczone w różnych pomieszczeniach pracowni -W oznaczonych (*) stołach, wywiercone w blacie otwory i umieszczone (przelotki) na węże odprowadzające wodę (dokładne rozmieszczenie otworów ustalone podczas pomiarów z natury). 5.Blaty laminowane typu postforming w technologii HPL: z obrzeżem jednostronnie zaoblonym typu ćwierćwałek, grubość powłoki z melaminy na blatach laminowanych min. 0,6 mm. Kolor blatu wraz z okleiną - preferowany w kolorze popielatym, struktura powierzchni - preferowana gładka matowa. Grubość blatu min 28 mm. Blaty z laminatu powinny posiadać: - Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny - Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny - Klasyfikację Ogniową wydaną przez ITB w Warszawie 6.Meble na kółkach -kółka samonastawne, odpowiednio dobrane do stosowanego obciążenia, niebrudzące podłoża, z czego co najmniej dwa (przednie) posiadają indywidualną blokadę jazdy i obrotu, Zamawiający zastrzega sobie, żeby wygrywający przetarg przed przystąpieniem do realizacji zlecenia dokonał pomiarów z natury. Montaż ma polegać na wniesieniu, ustawieniu-zawieszeniu, dopasowaniu do istniejącej zabudowy w laboratorium i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowa specyfikacja dotycząca zamówienia Stoły laboratoryjne o wymiarach (szer. x gł. x wys.) mm: 2500x600x750 - szt. 1 5640x600x750 - szt.1 5100x600x750 - szt.1 3160x600x750 * - szt. 1 5050x600x900 - szt. 1 4940x600x900 - szt. 1 1200x600x900 *- szt. 1 1800x600x900 - szt. 2 1800x600x900 *- szt. 1 3450x600x900 *- szt. 1 5600x600x900 - szt. 1 2700x600x900 *- szt. 1 2000x600x900 - szt. 1 2000x500x900 - szt. 1 950x600x900 - szt. 1 1000x600x900 - szt. 1 3800x600x900 - szt. 1 3400x600x900 * - szt. 1 3000x600x900 - szt. 1 3900x600x900 - szt. 1 5650x600x900 - szt. 1 800x600x900 - stanowiący zabudowę zmywarki - szt.1 stół laboratoryjny na kółkach - pod aparaturę, wytrzymujący obciążenie do 150kg, zaopatrzony w zainstalowaną pod blatem półkę na klawiaturę, w kolorze blatu, oraz półkę na kółkach pod komputer, o wymiarach (szer. x gł. x wys.) mm: 1500x900x750 - szt. 4 1200x900x750- szt. 1 Pozostałe wyposażenie 1. Szafki na kółkach: pojedyncze: o wym. (szer. x gł. x wys.)mm: 500x500x570 z trzema szufladami - szt. 6 z jedną szufladą i drzwiczkami - szt.6 z czterema szufladami - szt. 20 o wym. (szer. x gł. x wys.) 600x500x570 mm z 1 szufladą i drzwiczkami - szt. 1 podwójne: o wym. (szer. x gł. x wys.) 800x500x570 mm; z 2 szufladami i drzwiczkami (rozmieszczone symetrycznie) - szt. 40 2.Szafka wisząca z drzwiczkami przeszklonymi o wym. (szer. x gł. x wys.) 600x300x600 mm - szt. 3 3.Szafa laboratoryjna podwójna, dzielona w połowie o wym. (szer. x gł. x wys.) 800x500x1900 mm; górne drzwiczki przeszklone - szt. 4 4.Szafa laboratoryjna pojedyncza, dzielona w połowie o wym. (szer. x gł. x wys.) 600x500x1900 mm; górne drzwiczki przeszklone - szt. 1. 5.Szafa laboratoryjna ubraniowa o wym. (szer. x gł. x wys.) 600x500x1900 mm - szt. 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 3000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali, co najmniej dwa kontrakty odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie przedmiotowego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - wykonanych w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy. 2. Wypełniony formularz cenowy - wykaz grup mebli z podaniem ilości i ceny. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz zrealizowanych kontraktów odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie przedmiotowego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - wykonanych w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6. Oświadczenie o spełnieniu wymogów normy PN-EN 13150:2004. Stoły robocze dla laboratoriów. Kserokopia wdrożonego certyfikatu ISO lub równoważnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiw.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach