Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Złotoryi

Gmina Miejska Złotoryja ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 779 138 , fax. 768 783 120
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Złotoryja
    Pl. Orląt Lwowskich 1
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 768 779 138, fax. 768 783 120
    REGON: 39064765300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Złotoryi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego: a) część I • 40 szt. komputerów przenośnych (dalej: laptop) wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów; • 20 szt. komputerów przenośnych (dalej: laptop) przystosowanych do obsługi dla osób z niepełnosprawnościami /niedosłyszenie, niedowidzenie/ - specjalnie przystosowana klawiatura, program do powiększania tekstu, program do odczytywania tekstu na głos, wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów;, • 2 szt. komputerów przenośnych (dalej: laptop) dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem i pakietem Office b) część II • 2 szt. rzutnik i ekran • 2 szt. tablica multimedialna • 60 szt. tabletów /z oprogramowaniem i pakietem Office/, dla uczniów • 2 x Zestaw interaktywny panorama z tablicą elektromagnetyczną, projektorem szerokokątnym, uchwytem ściennym, kablem HDMI 10m wraz z oprogramowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: na część I – 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100 groszy). na cześć II – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy). FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt. 6.1.1. SIWZ. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w pkt 3.1. SIWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi nr 83 8658 0009 0000 3506 2000 0050 3. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium w postępowaniu na: „Wyposażenie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Złotoryi”- znak postępowania WFZ.271.3.2019 - część I lub/i cześć II 4. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3.2. SIWZ kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał w osobnej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Złotoryi. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy pzp stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 8. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. ZWROT WADIUM 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 3.5. SIWZ. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach