Przetargi.pl
cz. 1 „Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie placu przy ul. Czeskiej” 1.1 „Rewitalizacjaspołeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie placu przy ul. Czeskiej” –część Gminy Miejskiej Kłodzko. 1.2. „Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie placu przy ul. Czeskiej” –część Spółdzielni Mieszkaniowej w Kłodzku. Cz. 2 „Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie zdegradowanych przestrzeni przy ul. Łukasińskiego.”

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    cz. 1 „Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie placu przy ul. Czeskiej” 1.1 „Rewitalizacjaspołeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie placu przy ul. Czeskiej” –część Gminy Miejskiej Kłodzko. 1.2. „Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie placu przy ul. Czeskiej” –część Spółdzielni Mieszkaniowej w Kłodzku. Cz. 2 „Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie zdegradowanych przestrzeni przy ul. Łukasińskiego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cz. I "Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie placu przy ul. Czeskiej". Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego placu przy ul.Czeskiej w Kłodzku i stworzenie zagospodarowanego dziedzińca -urządzonego terenu przestrzeni publicznej. Zagospodarowanie terenu obejmuje nawierzchnie dla komunikacji wewnętrznej, oświetlenie, uporządkowanie istniejącej, nowe nasadzenia. Projektowane roboty polegają na: -robotach ziemnych stanowiących niwelację terenu i korytowanie pod projektowane nawierzchnie, -budowie muru granicznego, -budowie nawierzchni z kostki kamiennej łupanej różnej wielkości i kolorystyce zgodnie z PZT, -budowę schodów terenowych, -montaż oświetlenia parkowego, -wyposażenie terenu w ławki i kosze betonowe. Przedmiot zamówienia na cz. I został szczegółowo opisany w siwz oraz w załącznikach do siwz. Cz. II ,,Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic –zagospodarowanie zdegradowanych przestrzeni przy ul. Łukasińskiego". Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej z elementami skweru śródmiejskiego i placu zabaw na terenie działek nr 67/1; 67/2; 67/3; 49/9 położonych przy ulicy Łukasińskiego w Kłodzku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowę tarasu widokowego, zagospodarowanie terenu w urządzenia zabawowe wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej, wykonanie nawierzchni dla komunikacji wewnętrznej oraz pieszej, wykonanie schodów, budowę oświetlenia, montaż ławek i koszy na śmieci. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Projektowane roboty polegają na: -rozbiórkach i usunięciu przypadkowej roślinności, -remontach istniejących obiektów budowlanych, -budowie murów, nawierzchni, schodów, -budowie tarasu widokowego, -budowie elementów placu zbaw, -budowie oświetlenia terenu, -oraz inne roboty towarzyszące wynikające z realizacji wyżej wymienionego zakresu. Ponadto należy wyposażyć projektowany teren w ławki z betonu i betonowe kosze na śmieci. Przedmiot zamówienia na cz. II został szczegółowo opisany w siwz oraz w załącznikach do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie (dotyczy I i II części zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy I i II części zamówienia. 1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowy muszą zostać zaakceptowane bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz 5) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 6) Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert: (dotyczy I i II części zamówienia). Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2019 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach