Przetargi.pl
Wyposażenie pomieszczeń przy ul. Poznańskiej 25 na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pomieszczeń przy ul. Poznańskiej 25 na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do części budynku biurowego przy ul. Poznańskiej 25 w Swarzędzu. 2. Każda z dostaw winna być potwierdzona dokumentem lub dokumentami, potwierdzającymi, że dostawy mebli zostały wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i prawidłowo ukończone. 3. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczonych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 3%. W przypadku mebli w zabudowie wymiary mogą nieznacznie odbiegać od wymiarów wskazanych w Opisie Technicznym. Zamawiający sugeruje pobranie wymiarów z natury. 5. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 6. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia będzie odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 7 dni od zawarcia umowy, powinien dostarczyć: Wszystkie wymienione w opisie certyfikaty i atesty. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. W przypadku mebli systemowych - karty katalogowe lub foldery przedstawiające proponowane systemy – biurek, stołów, kontenerków, szaf, foteli i krzeseł. W przypadku mebli płytowych należy dołączyć próbki płyt. W przypadku tkanin tapicerskich lub skóry dołączyć próbnik tkanin/skóry oraz atesty potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość tkanin/skóry na ścieranie. Atesty te mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów. Próbnik i atesty mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane; W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów do każdego mebla należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu. 7. Przeniesienie wyposażenia istniejącego (komplet). UWAGA: Integralną częścią Przedmiotu Zamówienia są załączniki: - zestawienie ilościowe mebli - wyposażenie – wykaz pomieszczeń - opis wymagań techniczno użytkowych - aranżacja, detale, zamieszczone na stronie Zamawiającego pod linkiem o nazwie: dokumentacja_projekt_wyposażenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach