Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
Rynek 1
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w ramach zadania inwestycyjnego »Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto«” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w tym: (a) Zadanie nr 1 „Sprzęt audiowizualny oraz oświetlenie”, które w szczególności obejmuje dostawę wyposażenia technicznego takiego jak sprzęt nagłośnieniowy i projekcji, wyposażenie sal prób studia nagrań i sali tanecznej oraz oświetlenie estradowe; (b) Zadanie nr 2 „Instrumenty muzyczne”, które w szczególności obejmuje dostawę pianina elektronicznego, zestawu perkusyjnego oraz akordeonu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 8a i 8b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32340000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; e) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6a i załącznik 6b do SIWZ); f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; g) Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Stosowne oświadczenie o braku powstania obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca składa na Formularzu ofertowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mobilnego sprzętu nagłośnienia do Centrum Kultury Zamek, w ramach zadania pn.: „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”
Dodano: 2020-05-22 - Dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, w ramach zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”.
Dodano: - Dostawa mikrofonów bezprzewodowych, nadajników i odbiorników do mikrofonów bezprzewodowych oraz wyposażenia dla nich dla Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Poznaniu
Dodano: 2019-06-19 - dostawa sprzętu audio - III partie
Dodano: 2018-10-11