Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
REGON: 52690800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie nowej części budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Filipowskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowej części budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Filipowskiej, ul. Szkolna 2, gmina Krzeszowice. 2) Przedmiot zamówienia podzielony jest 2 części: • Grupa 1 – Meble i wyposażenie sanitarne; • Grupa 2 – Rolety i żaluzje okienne; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj, ilość przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, pozostałe wymogi jest zawarty: • Dla Grupy 1 – w załączniku nr 4A (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. • Dla Grupy 2 – w załączniku nr 4B (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. 4) Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4A, 4B, odpowiednio dla części, na którą się składa ofertę, stanowiący załącznik do Formularza oferty. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 2 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-10-25 - Zakup i dostawa wyposażenia Klubu Płaszów – nowej filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
Dodano: 2023-10-03 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w Małopolskim Zespole Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu” – dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia pracowni stomatologicznej
Dodano: 2023-09-15 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym – Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
Dodano: 2023-08-23 - DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla obiektów sportowych Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa mebli wraz z montażem (DFP.271.26.2023.KK)
Dodano: 2023-06-12 - Zakup modułów recepcyjnych na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023
Dodano: 2023-06-09