Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
- Data zamieszczenia: 2018-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26
62406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
REGON: 31101936100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaladek.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie i sprzęt na potrzeby funkcjonowania Klubu Senior + w miejscowości Ciążeń, gmina Lądek w ramach zadania: „Utworzenie i wyposażenie placówki „Senior+ (Moduł I) w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie i sprzęt na potrzeby funkcjonowania Klubu Senior + w miejscowości Ciążeń, gmina Lądek w ramach zadania: „Utworzenie i wyposażenie placówki „Senior+ (Moduł I) w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część I Meble do wykonania pod wymiar (w zabudowie) Część II Meble wolnostojące Część III Sprzęt AGD Część IV Sprzęt sportowy i rehabilitacyjny Część V Wyroby sanitarne Część VI Meble ogrodowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry, jakie musi spełniać wyposażenie zawiera Załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał montażu dostarczonego przedmiotu wyposażenia w sytuacjach, w których jest to konieczne tj.: montaż mebli pod wymiar, montaż sprzętu AGD, meble ogrodowe. W przypadku dostarczenia wyposażenia i sprzętu w stanie do samodzielnego montażu Zamawiający wymaga zmontowania elementów w sposób umożliwiający korzystanie z nich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 8.
Dodano: 2023-07-21 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania.”
Dodano: 2021-11-13 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej i mebli tapicerowanych dla Dziekanatu Wydziału Medycyny weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach
Dodano: 2021-03-22 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2021-01-21 - Zakup (dostawa) mebli dla różnych jednostek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2020-12-11 - 88/2020 Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń różnych, w tym warsztatu i radiobiologii.
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu przy ul. Bolesława Prusa 3
Dodano: 2020-10-30