Przetargi.pl
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie

Wójt Gminy Żyrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 24-103 Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8814226, 8814269 , fax. 818 814 226
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Żyrzyn
    ul. Powstania Styczniowego 10
    24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 8814226, 8814269, fax. 818 814 226
    REGON: 55094700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=677

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia ( z podziałem na części) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej oraz mieszkań chronionych w Żyrzynie ul. Tysiąclecia 154 A 24-103 Żyrzyn. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1 - dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego Część 2 - dostawa i montaż mebli Część 3 – dostawa wyposażenia kuchni Część 4 – dostawa tekstyliów oraz wyposażenia różnego Dla części nr 1- dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia: 1. lodówka podblatowa 3 2. płyta grzejna indukcyjna czteropalnikowa 2 3. płyta grzejna indukcyjna czteropalnikowa 11 4. lodówka 11 5. żelazko 16 6. pralka 5 7. telewizor z uchwytem na ścianę 41 8. lampka nocna 30 9. zmywarka do posadzek 1 10. urządzenie wielofunkcyjne 2 11. laptop 4 12. okap kuchenny 11 13. lampka biurkowa 11 14. radiomagnetofon 11 Dla części nr 2- dostaw i montaż mebli przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia: 1. biurko z dwiema szufladami 1 2. krzesło 1 3. parawan lekarski 1 4. kozetka lekarska tapicerowana 1 5. szafka lekarska jednodrzwiowa 1 6. regał półkowo szafkowy 2 7. regał z półkami i dwiema szafkami 1 8. krzesło obrotowe ergonomic 1 9. podwójna szafka metalowa szatniowa z ławeczką 12 10. podwójna szafka metalowa szatniowa z ławeczką 4 11. zestaw szafek kuchennych stojących 1 12. zestaw szafek kuchennych wiszących 1 13. stół kuchenny 13 14. krzesło 51 15. biurko z dwiema szufladami 1 16. krzesło obrotowe ergonomic 1 17. regał półkowo szafkowy 2 18. lada drewniana z podestem do jadalni 1 19. szafki wiszące 1 20. Szafa ubraniowa 1 21. zestaw szafek stojących 1 22. zestaw szafek wiszących 1 23. klęcznik drewniany spowiedniczy 1 24. krzesło 1 25. ławki drewniane z klęcznikiem 7 26. ołtarz drewniany 1 27. tabernakulum metalowe 1 28. krzyż drewniany 1 29. Wózek do przewożenia zwłok z kapsułą 2 30. regał nierdzewny 4 półkowy 2 31. zestaw szafek kuchennych stojących 1 32. zestaw szafek kuchennych wiszących 1 33. krzesło 100 34. stół drewniany 47 35. biurko z dwiema szufladami 9 36. krzesło obrotowe ergonomic 10 37. Regał stalowy pięciopółkowy lakierowany 17 38. Szafka przyłóżkowa z pulpitem 30 39. łóżko rehabilitacyjne z materacem 30 40. parawan lekarski 2 41. kozetka lekarska tapicerowana 2 42. szafka lekarska jednodrzwiowa 2 43. szafy ubraniowe zabudowane 68 44. zestaw szafek stojących 1 45. zestaw szafek wiszących 1 46. podwójna szafka metalowa szatniowa z ławeczką 18 47. sofa dwuosobowa nierozkładana 8 48. stolik niski wizytowy 4 49. regał pięciopólkowy 6 50. regał częściowo zamykany 16 51. zestaw szafek kuchennych stojących 1 52. zestaw szafek kuchennych wiszących 1 53. Szafy zamykane 7 54. Lada z nadstawką 1 55. szafka wisząca zamykana 1 56. zestaw szafek stojących 3 57. zestaw szafek wiszących 3 58. regał pięciopółkowy 16 59. Lada z nadstawką i szafa do recepcji 1 60. Tapczan z materacem 4 61. zestaw szafek stojących 1 62. zestaw szafek wiszących 1 63. garderoba do przedpokoju 11 64. taboret łazienkowy dla osób starszych 30 65. zestaw wieszaków ubraniowych do szafy 30 66. biurko z dostawką 1 67. fotel 1 68. stół z krzesłami 11 69. łóżko 27 70. wieszak na kroplówki 5 71. meble pokojowe 11 72. meble kuchenne 11 73. meble pokojowe 5 Dla części nr 3 – dostawa wyposażenia kuchni przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia: 1. regał nierdzewny 4 półkowy 4 2. regał nierdzewny 4 półkowy 2 3. szafy mroźnicze 5 4. Pojemnik na odpadki, nierdzewny, jezdny, z pokrywą 7 5. Stół nierdzewny z półką dolną bez rantów 2 6. Stół nierdzewny ze zlewem dwukomorowym z półką 2 7. Stół nierdzewny ze zlewem dwukomorowym z półką 1 8. Stół nierdzewny z półką dolną 3 9. Stół nierdzewny z półką dolną 5 10. Stół nierdzewny z półką dolną 1 11. Stół z basenem dwukomorowym 2 12. Szafa nierdzewna, dwudrzwiowa na garnki 1 13. Regał nierdzewny- ociekowy, 5 półek ażurowych 1 14. witryna chłodnicza 3 15. kuchnia gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym 24+7 kW 1 16. taboret gazowy 9 kW 1 17. Patelnia gazowa 7 kW 1 18. Stół ze zlewem jednokomorowym z półką 1 19. Naświetlacz szufladowy do jaj 1 20. Szafa przelotowa 1 21. Stół stalowy z otworem na odpadki 1 22. Stół z basenem jednokomorowym 1 23. Wyparzarka do naczyń 1 24. Obieraczka do ziemniaków 1 25. Wózek kelnerski trzypółkowy 1 26. krajalnica do wędlin i sera 1 27. szatkownica do warzyw 1 28. zestaw 4 tarcz do szatkownicy z poz. 27 1 32. maszynka do mięsa 1 33. garnki z pokrywką : min. 98 L 2 34. min. 50 L 2 35. min. 37 L 1 36. min. 57 L 1 37. min. 62 L 1 38. garnki bez pokrywki: min. 6 L 1 39. min. 11 L 2 40. min. 8 L 1 41. min. 20 L 2 42. min. 16 L 1 43. min. 3 L 1 44. garnki bez pokrywki: min. 4 L 1 45. min. 12 L 1 46. min. 36 L 1 47. rondel min. 1,9 L 1 48. min. 3 L 1 49. patelnia 240 x 50 2 50. 280 x 50 2 51. 360 x 65 2 52. patelnia do naleśników 255/215 x 17 2 53. 292/255 x 17 2 54. wiadro ze stali nierdzewnej min. 7 L 2 55. min. 10 L 2 56. min. 15 L 2 57. miska ze stali nierdzewnej min. 45 L 1 58. min. 2 L 4 59. min. 1,7 L 4 60. min. 4 L 4 61. miska - wanna z uchwytami 1 62. sitko 1 63. cedzak z rączką 220 x 260 2 64. 260 x 260 2 65. cedzak bez rączki stojący 1 66. cedzak z uchwytami 1 67. wanna przecedzakowa 1 68. łyżka cedzakowa 2 69. chochla 0,06 L 2 70. 0,12 L 2 71. 0,40 L 2 72. 2,00 L 1 73. łyżka cedzakowa 2 74. widelec do przewracania 4 75. łyżka do serwowania 15 76. chochla do wazy 15 77. łyżka do spaghetti 3 78. łopatka do przewracania 3 79. ubijak do piany 3 80. obieraczka do warzyw 5 81. otwieracz do konserw 1 82. wieszak z haczykami 15 83. widelec do serwowania 15 84. łopatka do serwowania 15 85. łyżka cedzakowa 2 86. ubijak do ziemniaków wysokość 460 mm 1 87. wysokość 610 mm 1 88. mieszadło do kotła 1 89. tarka do przypraw 2 90. dzbanek miarka 3 91. tarka sześciokątna 3 92. otwieracz do konserw przyczepiany do stołu 1 93. szczypce do ciasta 5 94. szczypce do spaghetti 5 95. szczypce uniwersalne 5 96. waga kuchenna 1 97. waga magazynowa 1 98. nóż kuchenny długość ostrza 200 mm 3 99. długość ostrza 255 mm 3 100. długość ostrza 300 mm 2 101. nóż do szatkowania długość ostrza 210 mm 2 102. długość ostrza 255 mm 2 103. nóż do chleba długość ostrza 235 mm 2 104. długość ostrza 315 mm 1 105. nóż do wędlin 2 106. nóż do pieczeni 1 107. nóż do filetowania 2 108. nóż masarski 3 109. nóż do oddzielania kości 2 110. nóż do obierania 5 111. nóż tasak 1 112. listwa magnetyczna do noży 2 113. stalka 2 114. zestaw desek kolorowych do krojenia 2 115. deska do pieczywa z rowkami 2 116. deska drewniana 10 117. kloc masarski 1 118. tłuczek szefa kuchni 1 119. tłuczek do mięsa 2 120. łyżka stołowa 300 121. łyżeczka 300 122. widelec 300 123. widelczyk do ciasta 300 124. nóż 300 125. talerz płytki 190 mm 300 126. 260 mm 300 127. talerz głęboki 300 128. salaterka 130 mm 10 129. 170 mm 10 130. 230mm 10 131. 260 mm 10 132. waza do zupy 15 133. półmisek 220 x 155 x 20 10 134. 330 x 230 x 27 10 135. 320 x 230 x 21 10 136. bulionówka 300 137. spodek 300 138. dzbanek/sosjerka 15 139. cukiernica 150 140. filiżanka 150 141. spodek 150 142. kubek 300 143. patera na ciasto 15 144. szklanka do napojów 200 145. dzbanek do napojów 20 146. solniczka/pieprzniczka 15 147. koszyk do pieczywa 15 148. wózek platformowy 1 149. warnik 2 150. tacka ociekowa 2 151. gałkownica do ziemniaków 3 152. taca kelnerska 10 Dla Część 4 – dostawa tekstyliów oraz wyposażenia różnego przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia: 1. pościel 60 2. narzuta 30 3. dywan 30 4. koc 30 5. zegar naścienny 41 6. deska do prasowania 5 7. suszarka na pranie 21 8. kosz na bieliznę 30 9. ręczniki 30 10. kosz na śmiecie 41 11. rolety do 78 okien 78 12. obraz z ramką 30 13. wózek serwisowy dla sprzątaczki 3 14. stojak na papier toaletowy 41 15. zestaw łazienkowy 41 16. lustro łazienkowe 41 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejscem dostawy jest budynek Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie ul. Tysiąclecia 154 A 24-103 Żyrzyn. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: sprzedaż z dostawą, rozładunek, wniesienie oraz zamontowanie i ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (o ile dotyczy) jego instalację i uruchomienie. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy dopuszczające do użytkowania w domach pomocy społecznej i mieszkaniach chronionych oraz było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające przystosowanie wyposażenia do użytkowania w w/w obiektach w przypadkach kiedy takie dokumenty są wymagane (atesty, certyfikaty). Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Oprogramowanie musi być dostarczone wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta oprogramowania, nie budzącymi wątpliwości, dokumentami potwierdzającymi legalność oprogramowania. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje). Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały legalnie zainstalowane oprogramowanie systemowe. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do świetlicy. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia i konfiguracji wszystkich dostarczonych urządzeń. Zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy. W przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. Jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, montażu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjnej do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta. Okresy gwarancji we wszystkich pozycjach będą liczone od dnia podpisania protokołu odbioru. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. W każdym przypadku, w którym Zamawiający żąda aby oferowany sprzęt posiadał deklarację CE oznacza to deklarację wynikającą z dyrektyw tzw. "Nowego Podejścia" Unii Europejskiej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1- - dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla części 2- - dostawa i montaż mebli 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), dla części 3- - dostawa wyposażenia kuchni 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) dla części 4- - dostawa i montaż tekstyliów oraz wyposażenia różnego 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) UWAGA: jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część powinien wpłacić wadium na każdą z części na którą składa ofertę. które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 1. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Cycowie Nr: 86 8191 1071 2001 0000 0101 0005. 2. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg pn. „Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie” część nr:…….. 3. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie”, nie otwierać przed 10.02.2020 r. godz. 10:15”. Dokument musi być złożony w Urzędzie Gminy Żyrzyn, Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn przed upływem terminu składania ofert tj.: do 10.02.2020 r. do godz. 10:00. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 10.02.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 6. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium niestanowiące całości wymaganej kwoty lub gdy forma jest niezgodna z działem XIV ust. 1 SIWZ zostaną odrzucone. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli oraz szczegółowym wyliczeniem oferty dla części 1, 2 ,3 i 4 ( załącznik nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d do SIWZ) składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ), dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ ) 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 7) Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. B. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów żądanych w dziale IX C ust. 1 pkt 1, 2 i 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu; Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, . Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach