Przetargi.pl
Zakup oraz zainstalowanie nowych parkomatów z oprogramowaniem dla Strefy Płatnego Parkowania (SPP) w Łukowie.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 100 , fax. 025 7982100
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Łąkowa 8
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 100, fax. 025 7982100
    REGON: 30289885000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Miasta Łuków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz zainstalowanie nowych parkomatów z oprogramowaniem dla Strefy Płatnego Parkowania (SPP) w Łukowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, zainstalowanie i uruchomienie fabrycznie nowych 7 szt. parkomatów z oprogramowaniem dla Strefy Płatnego Parkowania (SPP) w Łukowie wraz z prowadzeniem czynności techniczno – organizacyjnych związanych z ich serwisowaniem, obsługą i kompleksowym utrzymaniem. W zakres zamówienia wchodzi: 1)dostawa 7 sztuk nowych stelaży/ modułów fundamentowych do zabetonowania podstawy parkomatu; 2) dostawa 7 sztuk nowych parkomatów wraz z montażem i uruchomieniem w miejscu przygotowanym przez Zamawiającego; 3)dostawa oprogramowanego czytnika bankowego – 1 szt.; 4)dostawa kaset wymiennych - 5 szt.; 5) parkomaty muszą być wyposażone w czytniki do płatności kartą bankomatową zbliżeniowo - koszt montażu czytnika oraz opłaty w czasie trwania gwarancji ponosi Wykonawca; 6) parkomaty muszą mieć możliwość konfiguracji z internetowym systemem nadzorowania, który obecnie zarządzana SPP w Łukowie; 7) system nadzorowania musi mieć możliwość konfiguracji z systemem do windykacji obowiązującym w SPP w Łukowie; 8) parkomaty muszą mieć możliwość konfiguracji z płatnością kartą bankomatową (środki z tych płatności przelewane będą na konto Zamawiającego codziennie, rozliczenie oraz fakturowanie miesięczne na podstawie zestawienia / protokołu); 9) dostawa do siedziby Zamawiającego dodatkowego wyposażenia magazynu części serwisowych Nr 1 (możliwość wykupu po okresie gwarancji). 10) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej urządzeń stanowiących przedmiot Umowy w języku polskim; 11) przeszkolenie min.3 osób wskazanych przez Zamawiającego; 12) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis techniczny parkomatów – w tym wymianę/naprawę zepsutych podzespołów, przeglądy serwisowe w okresie 36 miesięcy gwarancji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do specyfikacji oraz w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 i Nr 10 do niniejszej specyfikacji, gdyż Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone w ww. wzorze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. . Formularz ofertowy – wg wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Szczegółowe Karty Techniczne zakupywanych przedmiotów. 3.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo inny dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminy zamówienia, okres gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach