Przetargi.pl
„Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu AGD, systemu monitoringu oraz urządzeń placu zabaw do siedziby Klubu Dziecięcego „Zielone Jabłuszko” z siedzibą w Piotrkowie Pierwszym” w ramach realizacji projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa: 9 Rynek pracy Działanie: 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
  • Data zamieszczenia: 2019-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    Majątek 22
    23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
    REGON: 53516100000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu AGD, systemu monitoringu oraz urządzeń placu zabaw do siedziby Klubu Dziecięcego „Zielone Jabłuszko” z siedzibą w Piotrkowie Pierwszym” w ramach realizacji projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa: 9 Rynek pracy Działanie: 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego stanowi dostawa i montaż (w odniesieniu do przedmiotów, które wymagają montażu) przedmiotów i urządzeń określonych w poniższych tabelach. Całość przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego przeznaczona jest na wyposażenie Klubu Dziecięcego „Zielone Jabłuszko”. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Klub Dziecięcy „Zielone Jabłuszko” w Piotrkowie Pierwszym zlokalizowany w budynku Zespołu Szkół w Piotrkowie, Piotrków Pierwszy 105, 23-114 Piotrków Pierwszy. Z uwagi na przeznaczenie, zamawiane wyposażenie posiadać musi wymagane certyfikaty i atesty. Za zgodą zamawiającego możliwa jest zmiana niektórych wymiarów i kolorów zamawianego wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostarczone elementy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia posiadały stosowne certyfikaty i atesty i były fabrycznie nowe. Dostawa i montaż wyposażenia odbywać się będzie w godzinach ustalonych wcześniej z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na cenę oferty, w szczególności koszty ewentualnego transport, dostawy i montażu, a także ewentualne koszty przeszkolenia pracowników w zakresie używania sprzętu zwłaszcza multimedialnego. Oferowane i dostarczone elementy meblowe oraz wyposażenie jak i pozostałe elementy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz ergonomii. Wykonawca, w dniu podpisania protokołu odbioru zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich atestów i certyfikatów wymaganych przepisami prawa na przedmioty stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem przedmiotu umowy do przedstawienia Zamawiającemu zaproponowanych rozwiązań, szczególnie w zakresie części I zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 24 miesiące gwarancji licząc od daty protokołu odbioru. Z wyjątkiem V części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji oraz gwarancji, dla których gwarancja producenta jest dłuższa niż 24 miesiące. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia nie podano koloru produktu, ostateczny wybór koloru do ustalenia z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach