Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 862 42 80, , fax. 59 862 24 27
- Data zamieszczenia: 2019-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
ul. Armii Krajowej 14
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 59 862 42 80, , fax. 59 862 24 27
REGON: 77097973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie budynku wieży ciśnień w Parku Chrobrego w Lęborku - wystawa na poziomie -2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aranżacji wystawy stałej we wieży ciśnień przedstawiona w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ na rysunkach nr A03a, A03b, A03c, A03d. Jest to ekspozytor w formie schematu wodociągowego składającego się z 6 kurków – pokręteł uruchamiających przepływ wody, wodomierza, grafik, linii świetlnych LED średnicy 2,4cm w kolorze niebieskim, sterowanych przez system DMX w obudowie z pleksi. Całość ekspozycji w obudowach z wykończeniem z blachy aluminiowej / stalowej klejonych do płyt OSB gr. 2,5cm, wykończonej elementami imitującymi nity montowana do podkonstrukcji stalowej na profilach 40x40mm mocowanych do ściany 2. Wykonawca dostarczy urządzenia na teren budynku wież ciśnień w Parku Chrobrego w Lęborku, dokona montażu, instalacji we wskazanym miejscu, dostarczy instrukcję obsługi i karty gwarancyjne, dokona szkolenia załogi. Elementy te należy uwzględnić w cenie ofertowej. Należy wykonać całą aranżację przedstawioną w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ na rysunkach nr A03a, A03b, A03c, A03d, dokonać jej montażu i uruchomienia. 3. Wykonawca zagwarantuje obsługę serwisową w okresie pogwarancyjnym, w zakresie usuwania wad urządzeń objętych umową, przy czym Zamawiający nie ma obowiązku korzystania obsługi serwisowej Wykonawcy w okresie pogwarancyjnym 4. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 8. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważy tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości technicznych i estetycznych dla dostarczonych urządzeń 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2023-12-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I EKONOMII POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ ORAZ ZE SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
Dodano: 2023-12-21 - MiniPAKT - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa multimedialnych pomocy naukowych do przedszkola miejskiego w Skórczu, w ramach projektu pt. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Mieście Skórcz” (II postępowanie) w podziale na części.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa systemu konferencyjnego z automatycznym śledzeniem obrazu rozmówcy do sali nr 155 Gmach Główny (sala Rady Wydziału) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia użytkowników na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska.
Dodano: 2021-06-02 - Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych, tabletów graficznych, dysków zewnętrznych w trzech częściach, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2021-01-29 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa urzadzeń multimedialnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-09-18