Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 31-309 Gdynia, Warszawska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
- Data zamieszczenia: 2019-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
Warszawska 67 A
31-309 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
REGON: 36099552100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w mieszkaniach gminnych, w budynku mieszkalnym przy ul. Surmana 4 w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w 6 gminnych lokalach mieszkalnych nr 2, 9, 12, 13, 22 i 23 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Surmana 4 w Gdyni. 2. Roboty będą wykonywane w budynku mieszkalnym, czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym. W budynku znajduje się 28 lokali mieszkalnych, w tym 6 lokali gminnych z ogrzewaniem węglowym i ciepłą wodą przygotowaną w podgrzewaczach elektrycznych oraz gazowych. 3. Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie instalacji c.o. zakresem swym obejmuje następujące roboty: a) demontaż istniejących instalacji lokalowych oraz lokalnych źródeł ciepła, b) rozprowadzenie instalacji c.o. w pomieszczeniach, c) izolacja rurociągów, d) montaż armatury, e) dostawa i montaż grzejników, f) próby szczelności na zimno i na gorąco; 2) wykonanie instalacji c.w.u. zakresem swym obejmuje następujące roboty: a) demontaż istniejących instalacji lokalowych oraz lokalnych źródeł ciepłej wody b) rozprowadzenie instalacji c.w.u. w pomieszczeniach, c) izolacja rurociągów, d) montaż armatury, e) próby szczelności na zimno i na gorąco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 700,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – tylko i wyłącznie przelew bankowy na rachunek zamawiającego w banku: PKO BP na nr konta: 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: „Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku mieszkalnym przy ul. Surmana 4 w Gdyni – ZBILK.IZ.BB.241.P.15.2019.” Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię dokonanego przelewu. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela (bank) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 3) gwarancji bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie) zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 4) gwarancji ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie) zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Niezbędnym jest przedłożenie przez poręczyciela pisemnego oświadczenia wobec wierzyciela zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w oddzielnej kopercie w Sekretariacie siedziby zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń o których mowa art. 25a ust. 1, pełnomocnictwa lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia o którym mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 2 i 3 niniejszej SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3, zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) lub podwykonawca lub podmiot udostępniający zasoby spełni warunek samodzielnie (nie sumuje się doświadczenia zawodowego) – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: Sygn. Akt KIO 1495/14]), 2. Inne podmioty na zasoby których może powołać się wykonawca: 1) wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty aktualnym na dzień składania ofert oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 2 i 3 niniejszej SIWZ, 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia zasobów. Dokument ten wymagany jest od każdego podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca. Dokument zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów winien zawierać następujące informacje: - nazwę podmiotu, który udostępnia swoje zasoby, - nazwę wykonawcy na rzecz którego inny podmiot udostępnia swoje zasoby, - zakres udostępnianych wykonawcy zasobów, - informację w jaki sposób wykonawca wykorzysta zasoby innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia, - zakres udziału innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, - okres w którym inny podmiot będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, Dokument zobowiązania winien być złożony w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork – II postępowanie
Dodano: 2024-07-05 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych.
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: „Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]”.
Dodano: 2024-07-03 - Remont dachu na budynku przy Zespole Oświatowym w Liniewie
Dodano: 2024-07-02 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pobłociu
Dodano: 2024-07-01 - Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa ul. Słonecznej w Dziemianach
Dodano: 2024-06-26 - Poprawa dostępności do wody pitnej w gminie Parchowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-25 - Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie
Dodano: 2024-06-24 - Przedszkola marzeń - prace remontowo modernizacyjne w dwóch Oddziałach Wychowania Przedszkolnego Gminy Debrzno
Dodano: 2024-06-24