Przetargi.pl
Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostawy: D1 tablice informacyjne, D2 różne przedmioty i D5 aranżacja.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostawy: D1 tablice informacyjne, D2 różne przedmioty i D5 aranżacja.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część 1 – D1 Tablice informacyjne Zakres dostaw obejmuje: 1) Tablicę informacyjną wiszącą – 1 sztuka; 2) Tabliczki informacyjne przydrzwiowe – 10 sztuk; 3) Tablice informacyjne stojące – 1 komplet; 4) Tablica informacyjna zbiorcza wisząca – 1 sztuka. 2. Część 2 – D2 Różne przedmioty Zakres dostaw obejmuje: 1) Kosz na śmieci do segregacji – 13 sztuk; 2) Wieszak wolnostojący drewniany – 5 sztuk; 3) Zegar ścienny w stylu retro/loft/vintage – 7 sztuk; 4) Wieszak szatniowy – 15 sztuk; 5) Wieszak wolnostojący metalowy – 4 sztuki; 6) Cukiernica – 10 sztuk; 7) Filiżanka do kawy i herbaty plus spodek - 100 sztuk; 8) Szklanka niska – 100 sztuk; 9) Łyżeczka – 100 sztuk; 10) Patera – 5 sztuk; 11) Półmisek owalny – 10 sztuk; 12) Rawierka – 10 sztuk; 13) Serwetnik – 5 sztuk; 14) Taca stalowa – 4 sztuki; 15) Talerz deserowy – 100 sztuk; 16) Termos konferencyjny – 5 sztuk; 17) Widelczyk – 100 sztuk; 18) Dozownik mydła – 5 sztuk; 19) Kosz siatkowy na zużyte ręczniki papierowe – 5 sztuk; 20) Kosz na śmieci mały – 5 sztuk; 21) Lustra WC plus montaż – 4 sztuki; 22) Lustro WC NP plus montaż – 1 sztuka; 23) Miotła z kijem – 2 sztuki; 24) Miotła z teleskopowym kijem – 2 sztuki; 25) Mop płaski z wiadrem z pedałem – 3 sztuki; 26) Pojemnik na papier toaletowy - 5 sztuk; 27) Podajnik na ręczniki papierowe – 5 sztuk; 28) Szczotka do WC wisząca – 5 sztuk; 29) Wiadro – 12 l – 2 sztuki; 30) Wycieraczki – 2 sztuki; 31) Zestaw do mycia podłóg – 1 sztuka; 32) Zestaw zmiotka z szufelką z gumką – 4 sztuki; 33) Taboret – 12 sztuk; 34) Zegar ścienny – 2 sztuki; 35) Ramy i antyramy ekspozycyjne – 3 komplety; 36) Ścianki ekspozycyjne/wystawiennicze – 2 komplety; 37) Witryna wystawiennicza – 4 sztuki; 38) Mobilny flipchart – 3 sztuki; 39) Bindownica grzebieniowo – drutowa - 1 szt; 40) Laminator biurowy – 1 sztuka; 41) Gilotyna do papieru – 1 sztuka; 42) Uchwyt do projektora – 3 sztuki; 43) Świecznik – 5 sztuk; 44) Godło Polski – 1 sztuka. 3. Część 3 – D5 Aranżacja Zakres dostaw obejmuje: 1) Wystrój okna 1 plus montaż – 4 sztuki (montaż po 2 sztuki w każdym z okien); 2) Wystrój okna 2 plus montaż – 16 sztuk (montaż po 2 sztuki w każdym z okien); 3) Wystrój okna 3 plus montaż – 16 sztuk (montaż po 2 sztuki w każdym z okien); 4) Wystrój okna 4 plus montaż – 10 sztuk (montaż po 2 sztuki w każdym z okien); 5) Wystrój okna 5 plus montaż – 7 sztuk; 6) Wystrój okna 6 plus montaż – 7 sztuk; 7) Wystrój okna drzwi balkonowych plus montaż – 2 sztuki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1.1-1.3 do SIWZ, 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ, które będzie stanowić Załącznik do oferty. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach