Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 359 13 34, , fax. -
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tabliczek identyfikacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostarczenie tabliczek identyfikacyjnych do budynków Uniwersytetu Śląskiego przeznaczonych pod wymienne wydruki w rozmiarze A4 (1 700 szt.) i A5 (2 400 szt.) zgodnie ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz przygotowanymi przez Zamawiającego prototypami, zwanych dalej „tabliczkami” lub „przedmiotem zamówienia”. Oferowane tabliczki powinny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji 2020 r, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 2) Zakres zamówienia obejmuje: wyprodukowanie tabliczek wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do budynków Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Okres realizacji zamówienia: do 25 dni od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypów tabliczek. 5) Wykonawca przedstawi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, ale jeszcze przed podjęciem seryjnej produkcji, co najmniej po jednej sztuce wykonanych tabliczek, w celu akceptacji przez Zamawiającego. Szczegóły – załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 6) Adres dostawy: załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2022-11-03 - Wykonanie plansz
Dodano: 2021-04-08 - „Dostawa wraz z montażem elementów informacji wizualnej do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”
Dodano: 2020-03-18 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
Dodano: 2019-12-02 - Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostaw: D1 Tablice informacyjne.
Dodano: 2019-10-02 - Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostawy: D1 tablice informacyjne, D2 różne przedmioty i D5 aranżacja.
Dodano: 2019-08-08 - Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej.
Dodano: 2019-05-10 - Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku-Białej
Dodano: 2019-04-17 - „Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostaw – D15 Wyposażenie bhp i ppoż.”
Dodano: 2019-03-21 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2018-09-27