Przetargi.pl
Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo

Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino 44
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Pod Otomino 44
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    REGON: 220793020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skzukowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia jest wynajem koparki operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo.2. Szacowana ilość godzin: 2500 godzin3. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 25%,2) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 15%4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonywania zlecenia, w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty. Minimalny termin to 1 dzień roboczy, a maksymalny 2 dni robocze od momentu złożenia zlecenia przez Zamawiającego.1. Przedmiot niniejszego zamówienia jest wynajem koparko - ładowarki operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo.2. Szacowana ilość godzin: 4000 godzin3. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 25%,2) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 15%4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonywania zlecenia, w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty. Minimalny termin to 1 dzień roboczy, a maksymalny 2 dni robocze od momentu złożenia zlecenia przez Zamawiającego.1. Przedmiot niniejszego zamówienia jest wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo.2. Szacowana ilość godzin: 1) Wywrotka o ładowności min 17T z hydraulicznie otwieraną burtą lewą (napęd 8x6 lub 8x8) – 8000 godzin,2) samochód skrzyniowy o ładowności min 13T z HDS – 3000 godzin,3) wywrotki o ładowności min 25T – 5000 godzin,4) samochód skrzyniowy o ładowności min. 9T z HDS (napęd 4x4) – 1000 godzin.3. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 25%,2) zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,3) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 15%4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonywania zlecenia, w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty. Minimalny termin to 1 dzień roboczy, a maksymalny 2 dni robocze od momentu złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:1) Część nr 1 zamówienia – 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),2) Część nr 2 zamówienia – 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych),3) Część nr 3 zamówienia – 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)2. Wadium Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym:1) Dla Części nr 1 zamówienia: Koparką o mocy silnika min. 100 KM;2) Dla Części nr 2 zamówienia: Koparko- ładowarką o mocy silnika min. 100 KM;3) Dla Części nr 3 zamówienia:a) min. 3 wywrotki o ładowności min 17 T z hydraulicznie otwieraną burtą lewą (napęd 8x6 lub 8x8),b) min. 1 samochód skrzyniowy o ładowności min 13 T z HDS,c) min. 2 wywrotki o ładowności min 25 T,d) min. 1 samochód skrzyniowy o ładowności min 9 T z HDS (napęd 4x4).;Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wyposażenia zakładu Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach