Przetargi.pl
Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Stargard Gdański z podziałem na 2 części: - Część nr 1: Usługi koparko-ładowarką na terenie działania bazy Starogard Gdański - Część nr 2: Usługi koparko-ładowarką na terenie działania bazy Borzechowo. 2. Maksymalny czas na rozpoczęcie pracy od otrzymania polecenia od Zamawiającego wynosi 120 minut. Minimalny czas na rozpoczęcie pracy od otrzymania polecenia od Zamawiającego wynosi 60 minut. – zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Czas reakcji. 3. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia – operatorzy koparko-ładowarek były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) (przynajmniej na okres realizacji zamówienia). Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale I i V SIWZ i dotyczą w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 4. Koparko-ładowarki będą zatrudniony przy: a) wykonywaniu zadań przy pracach planowanych: załadunek/ rozładunek/ mieszanie/pryzmowanie materiałów sypkich, załadunek/rozładunek materiałów na paletach, roboty ziemne, b) wykonywanie zadań przy awariach drogowych. 5. Wymagania dotyczące koparko-ładowarek: a) pojemność łyżki załadunku – min. 1,2 m3, b) wysokość załadunku – powyżej 3 m, c) widły do przewożenia palet, d) konieczne jest dopuszczenie do poruszania się koparko-ładowarki po drogach publicznych, e) konieczne jest aby łyżka ładowarki mogła być wykorzystana do: kopania, spychania, rozścielenia, wyrównywania, przewozu materiałów. 6. Operator winien posiadać przy sobie sprawny (aktywny i naładowany) telefon komórkowy. Jest on niezbędny do kontaktów z Zamawiającym bądź w innych niespodziewanych sytuacjach na drodze. 7. Natychmiastowemu zgłoszeniu do Zamawiającego podlegają: wystąpienie ewentualnych awarii sprzętu w czasie wykonywania robót bądź na dojeździe do miejsca robót. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy w zależności od potrzeb zatrudnienia. 9. W przypadku awarii koparko-ładowarki, Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy. 10. Cena jednostkowa pracy efektywnej podana w formularzu cenowym dotyczy świadczenia usługi i obejmuje: a) wykonywaniu zadań przy pracach planowanych: załadunek/rozładunek/mieszanie/ pryzmowanie materiałów sypkich, załadunek/rozładunek materiałów na paletach, roboty ziemne, b) wykonywanie zadań przy awariach drogowych. 11. Według stawki za dyżur płatna będzie praca operatora przy oczekiwaniu na załadunek/rozładunek materiałów. 12. Ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym obowiązują we wszystkie dni tygodnia łącznie ze świętami i dniami wolnymi od pracy. 13. Dyżur będzie zaokrąglany w dół / w górę do 0,5 godziny a za niepełną godzinę będzie płatny w wysokości 50 % stawki godzinowej. 14. Do rozliczenia pracy efektywnej przyjmuje się czas 0,5 godziny na załadunek jednego pojazdu. 15. Czas pracy efektywnej ładowarek będzie zaokrąglany w dół / w górę do 0,5 godziny a niepełną godzinę będzie płatny w wysokości 50% stawki godzinowej. 16. Czas dyżuru będzie rozliczony jako różnica całkowitego czasu pracy i czasu pracy efektywnej, będzie zaokrąglany w dół / w górę do 0,5 godziny a niepełną godzinę będzie płatny w wysokości 50% stawki godzinowej. 17. Zamawiający wymaga aby rozliczenia całkowitego czasu pracy obywały się w oparciu o druki dokumentów Zamawiającego: dokument najmu i zestawienie dokumentów najmu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 - 3 000,00 zł., Część nr 2: 3 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie składających ofertę wadium w innej formie niż pieniądz, gwarancja/poręczenie winno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach