"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 (58) 586 75 86 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2021-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.
Pod Otomino 44
83-330 Żukowo, woj. pomorskie
tel. +48 (58) 586 75 86, fax. -
REGON: 22079302000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skzukowo.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg (m. in. korytowanie dróg, kopanie rowów odwadniających, plantowanie i równanie terenu) na terenie gminy Żukowo. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 następujące Części: 1) Część zamówienia nr 1: Wynajem koparki wraz z obsługą operatorską, 2) Część zamówienia nr 2: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską, 3) Część zamówienia nr 3: Wynajem samochodów ciężarowych typu wywrotka wraz z obsługą operatorską, 4) Część zamówienia nr 4: Wynajem równiarki wraz z obsługą operatorską. 3. Szacowana ilość godzin dla poszczególnych części zamówienia: 1) Część zamówienia nr 1: 6000 godzin, 2) Część zamówienia nr 2: 10000 godzin, 3) Część zamówienia nr 3 wg podziału na pojazdy danego rodzaju: a) Wywrotka o ładowności min 17T z hydraulicznie otwieraną burtą lewą (napęd 8x6 lub 8x8) – 12 000 godzin, b) samochód skrzyniowy o ładowności min 13T z HDS – 8 000 godzin, c) wywrotki o ładowności min 25T – 10 000 godzin, d) samochód skrzyniowy o ładowności min. 9T z HDS (napęd 4x4) – 6 000 godzin 4) Część zamówienia nr 4: 1000 godzin 4. Liczba godzin pracy sprzętu została podana szacunkowo na okres 36 miesięcy. 5. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 25%, 2) zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie w zakresie Części nr 3 zamówienia, 3) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 15%. 6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 5, w tym: 1) zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju, 2) żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej. 7. Ostateczne wynagrodzenie wykonawcy zależne będzie od liczby godzin pracy sprzętu w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb zamawiającego, na podstawie telefonicznego zlecenia, potwierdzonego pocztą elektroniczną. W zleceniu zamawiający wskaże liczbę godzin pracy sprzętu. 9. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi. 10. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonywania zlecenia, w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty. Minimalny termin to 1 dzień roboczy, a maksymalny 2 dni robocze od momentu złożenia zlecenia przez Zamawiającego. 11. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy. 12. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót. 13. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest realizować zlecone roboty w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do soboty, oprócz niedziel i świąt. 2) Zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności obsługi sprzętu na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka
Dodano: 2024-01-31 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo
Dodano: 2023-07-03 - Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części
Dodano: 2020-10-14 - Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części
Dodano: 2019-09-18 - Wynajem sprzętu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
Dodano: 2018-11-15 - Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański z podziałem na 2 części.
Dodano: 2018-09-03 - Usługi koparko – ładowarką, z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Lipusz na terenie Leśnictwa Trawice, Płociczno, Zdroje, Żółno, Karpno, Płocice uszkodzonych podczas wywozu drewna
Dodano: 2018-03-21 - Wynajem sprzętu do prowadzenie prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
Dodano: 2018-03-07 - Usługi koparko – ładowarką, usuwanie skutków nawałnicy z dni 11 i 12 sierpnia 2017 na drogach w Gminie Lipusz
Dodano: 2017-10-11