Zakład Remontów i Konserwacji Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 73a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4741323, 4741222 , fax. 022 4741331
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
ul. Chmielna 73a 73a
00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4741323, 4741222, fax. 022 4741331
REGON: 01589595600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem samochodów samowyładowczych, koparek i ładowarek wraz z obsługą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wynajem samochodów samowyładowczych, koparek i ładowarek wraz z obsługą. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: DLA CZĘŚCI I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) DLA CZĘŚCI II - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem: a) zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ (dla części I zamówienia) b) zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ (dla części II zamówienia) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki określone w pkt. 1 i 4. W przypadku warunków określonych w pkt. 2 i 3, wymagane jest łączne spełnienie warunków przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. (Wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot). Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Części IV. Z treści wymaganych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania warunków określonych w Części III ust. 1 pkt 1,2,3,4 SIWZ; b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 1 SIWZ; c) Wykaz taboru samochodowego (sporządzony według załącznika nr 11 do SIWZ) dla części I zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca odpowiadający wymaganiom określonym w Części III ust 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit a. Jeżeli Wykonawca w wykazie wskaże samochody, którymi będzie dysponował, powinien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych samochodów - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 lit. ppkt. 1) lit. a SIWZ. d) Park maszynowy (sporządzony według załącznika nr 12 do SIWZ) dla części II zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca odpowiadający wymaganiom określonym w Części III ust 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit b. Jeżeli Wykonawca w wykazie wskaże maszyny, którymi będzie dysponował, powinien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych maszyn - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 ppkt. 1) lit. b SIWZ. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ; f) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SVA/NDM/4620-53/16 - Wynajem sprzętu do prac ziemnych na zadanie: Przebudowa PST w Wierzbinach k. Orzysza (zad. nr 34559)
Dodano: 2016-06-09 - SVA Jarosław: Wynajęcie sprzętu wraz z obsługą operatorską do wykonania robót ziemnych branży elektrycznej oraz robót ziemnych branży budowlanej wg załącznika na zadaniu 43102 Nowa Dęba
Dodano: 2016-05-09 - Wynajęcie sprzętu wraz z obsługą operatorską do wykonania robót ziemnych, montażowych, szalunków i konstrukcji dachu wraz z poryciem oraz przy wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej z przyłączeniami na zadaniu 43500 w Dęblinie.
Dodano: 2016-05-06 - Wynajęcie sprzętu na zad. 51168 - SW4/51172 - AJT Dęblin
Dodano: 2016-05-04 - Wynajęcie sprzętu wraz z obsługą operatorską do wykonania robót ziemnych, montażowych, szalunków i konstrukcji dachu wraz z poryciem oraz przy wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej z przyłączeniami na zadaniu 43500 w Dęblinie.
Dodano: 2016-04-07 - Wynajęcie sprzętu na zad. 51168 - SW4/51172 - AJT Dęblin
Dodano: 2016-04-01 - Wynajęcie sprzętu na zad. 42 197 Kraków
Dodano: 2016-04-01 - Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania oraz stabilizacji dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2016
Dodano: 2016-03-01 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki na terenie działania poszczególnych Baz w 2016 roku
Dodano: 2016-02-11 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy robotach utrzymaniowych dróg i mostów na terenie działalności Obwodów Drogowo - Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu Powiatu Ostrołęckiego
Dodano: 2016-01-05