Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6459359 , fax. 022 6453959, 6455996
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych
Al. Niepodległości 77/85 77/85
00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6459359, fax. 022 6453959, 6455996
REGON: 01042059100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa cyfrowych systemów do wielośladowej rejestracji i masteringiu dźwięku w Filharmonii Narodowej, Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. W Lutosławskiego i Studiu S-4 (znak sprawy: DK/WPzp72/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem : a)przebudowę istniejącego systemu do wielośladowej rejestracji i nieliniowego montażu dźwięku oraz masteringu płyt CD, b) dostawę i instalację systemu do wielośladowej rejestracji i nieliniowego montażu dźwięku oraz masteringu płyt CD, c) dostawę i instalację systemu do wielośladowej rejestracji i nieliniowego montażu dźwięku oraz masteringu płyt CD. Szczegółowy opis poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w tym : wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę cyfrowych systemów do wielośladowej rejestracji i masteringu dźwięku o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda; 5.1.3 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2 Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 6. SIWZ, w oparciu o kryterium: /spełnia / nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 do SIWZ, c. wypełniony na załączniku nr 7 do SIWZ /Wykaz wykonanych dostaw/ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.2 SIWZ; d. dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ zostały wykonane należycie; e. szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu i oprogramowania potwierdzona oficjalnymi materiałami producenta w formie drukowanej lub elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup fabrycznie nowych komputerów All In One
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa 60 szt. stacji roboczych - komputerów typu All In One.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach pierwszego wyposażenia szkoły podstawowej przy ul. św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie
Dodano: 2016-07-01 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa komputera stacjonarnego z dwoma monitorami Postępowanie nr WEITI/21/ZP/2016/1035
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa komputerów stacjonarnych typu All in one 6 szt.
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa przenośnej stacji roboczej dla ISE PW
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-03-08