Przetargi.pl
Dostawy oleju opałowego o zawartości siarki do 0,3%.

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnosielc.bip-jst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju opałowego o zawartości siarki do 0,3%.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z przepompowaniem do zbiorników w Urzędzie Gminy oleju opałowego w ilości ok. 50400 litrów/sezon grzewczy 2009/2010, 2010/2011. 2. Dostawca jest zobowiązany do dostarczenia oleju opałowego o zawartości siarki do 0,3% w terminie 12 godzin od przyjęcia zlecenia. 3. Ilość potrzebnego oleju opałowego zostanie każdorazowo określona w zleceniu pisemnym lub telefonicznym. 4. Dostawca jest zobowiązany do przedkładania przy każdej dostawie świadectwa jakości oleju opałowego. 5. Wykonawca w podanej cenie musi uwzględnić koszt zakupu oleju opałowego oraz jego transportu i przepompowania do zbiorników w siedzibie Urzędu Gminy w Krasnosielcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot przetargu, , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, technicznym i finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia, 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-4 niniejszego rozdziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ formularz ofertowy (wg załączonego druku) - załącznik nr 1. 2/ zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub zwolnieniu, odroczeniu, rozłożeniu na raty, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy odpowiada przedmiotowi zamówienia-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (załącznik nr 2), 6/ wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia. (załącznik nr 3). 7/ wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.(załącznik nr 4). 8/ wykonawca dołączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnosielc.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach