Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora do oznaczeń immumochemicznych, monitorowania stężeń leków i określania ich parametrów farmakokinetycznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.

Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg

  • Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
    Al. Dzieci Polskich 20 20
    04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
    REGON: 00055796100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora do oznaczeń immumochemicznych, monitorowania stężeń leków i określania ich parametrów farmakokinetycznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa analizatora do oznaczeń immumochemicznych, monitorowania stężeń leków i określania ich parametrów farmakokinetycznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1.Oświadczenia, iż oferowany analizator jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polski i na potwierdzenie powyższego posiada ważne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je do Zamawiającego w terminie dostawy przedmiotu zamówienia - według załącznika nr 6 do SIWZ 2.Oświadczenia, iż oferowane odczynniki są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy w terminie 5 dni od daty wezwania - według załącznika nr 7 do SIWZ 3.Oświadczenia, iż zaoferowany w Formularzu Cenowym przedmiot zamówienia posiada karty charakterystyki preparatu/substancji chemicznej sporządzone według wzoru oraz wymagań określonych w Załączniku nr II do rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny i udzielenia zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) - według załącznika nr 8 do SIWZ. Dostarczona Karta powinna być sporządzona w języku polskim - o ile nie dotyczy Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia 4.Oświadczenia, iż w przypadku zaoferowania preparatów/substancji chemicznych będących środkami niebezpiecznymi Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów opakowaniowych po tych środkach na własny koszt - według załącznika nr 9 do SIWZ. Fakt odbioru odpadów opakowaniowych, należy potwierdzić KARTĄ Przekazania Odpadów.(USTAWA z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych Dz. U. 2001 r. Nr 63 poz. 638 z późn. zmianami) 5.Oświadczenia, iż zaoferowany w Formularzu Cenowym przedmiot zamówienia posiada instrukcje stosowania zestawów i Wykonawca zobowiązuje się do ich dostarczenia Zamawiającemu przy pierwszej dostawie - według załącznika nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III 2) pkt 1-4 niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach