Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT" ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 646 79 57 , fax. 89 646 79 57
- Data zamieszczenia: 2014-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT"
ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 646 79 57, fax. 89 646 79 57
REGON: 51142927100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dnb4.atut.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do II tury projektu Drogowskaz na biznes 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do II tury projektu Drogowskaz na biznes 4. Usługa obejmuje wynajem 4 sal mieszczących się w jednym budynku zlokalizowanym w centrum miasta Ostróda. Sale muszą być wentylowane z klimatyzacją, muszą gwarantować pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia mają być adekwatne do wielkości grupy (2 os.) z osobnymi stołami i krzesłami dla każdej z osób. Wykonawca musi nadto zapewnić: 1) możliwość swobodnego dostępu do sal szkoleniowych osobom niepełnosprawnym, 2) możliwość korzystania z korytarza (poczekalni) wyposażonego w minimum 5 krzeseł, 3) miejsce na wywieszenie dostarczonych przez Zamawiającego plakatów, 4) swobodny dostęp do w.c. zaopatrzonego w papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło na czas prowadzonych rekrutacji, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) codzienne sprzątanie udostępnionych sal, korytarzy i pomieszczeń w.c., 6) możliwość korzystania z energii elektrycznej, 7) przedłużacz, 8) udostępnienie pomieszczenia umożliwiającego przygotowanie gorących napojów, wyposażonego w elektryczny czajnik. 2. Wykorzystanie sal następować będzie według poniższego harmonogramu: Sala dla psychologa - liczba dni 11 dni, razem 80 godz. 03.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 04.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 05.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 06.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 07.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 10.03.2014 - 7,5 godz. 8.30-16.00 11.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 12.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 14.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 17.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 18.03.2014 - 7 godz. 8.30-15.30 Sala dla doradcy zawodowego - liczba dni 7 dni, razem 80 godz. 04.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 05.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 06.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 08.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 11.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 12.03.2014 - 12 godz. 8.00-20.00 13.03.2014 - 8 godz. 8.00-16.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 1 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 11.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 12.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 13.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 14.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 15.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 18.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 19.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 20.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 2 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 11.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 12.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 13.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 14.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 15.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 18.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 19.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 20.03.2014 - 10 godz. 8.00-18.00 Razem 34 dni, 320 godzin zegarowych. Do każdego dnia należy doliczyć około 45 minut organizacyjnych na przygotowanie sali, jej przewietrzenie, czy przerwę dla trenera. 3. Inne postanowienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w przedstawionym harmonogramie co do godzin i dni, jedynie za zgodą wykonawcy. 2) Zamawiający nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 702200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dnb4.atut.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest usługa: Wynajem sal szkoleniowych, zapew-nienie cateringu oraz noclegów dla uczestników projektu Ekologiczny biznes to dobry biznes
Dodano: 2014-12-19 - Wynajem sali szkoleniowej i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w Giżycku w ramach projektu Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług
Dodano: 2014-12-18 - Wynajem sal: konferencyjnej i warsztatowych, zapewnienie wyżywienia oraz noclegów dla uczestników konferencji i warsztatów w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych
Dodano: 2014-12-05 - Wynajem sali szkoleniowej i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w Giżycku w ramach projektu Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług
Dodano: 2014-12-02 - Wynajem sali szkoleniowej i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w Giżycku w ramach projektu Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług
Dodano: 2014-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest usługa: Wynajem sal szkoleniowych, zapewnienie cateringu oraz noclegów dla uczestników projektu Ekologiczny biznes to dobry biznes
Dodano: 2014-11-03 - Wynajem sali szkoleniowej i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług
Dodano: 2014-10-17 - OGŁOSZENIE O PRZETARGU USTNYM NIEOGRANICZONYM NA DZIERŻAWĘ POMIESZCZEŃ KOSTNICY SZPITALNEJ
Dodano: 2014-09-02 - Wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4
Dodano: 2013-07-16 - Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4
Dodano: 2013-06-11