Przetargi.pl
Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT" ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 646 79 57 , fax. 89 646 79 57
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT"
    ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 646 79 57, fax. 89 646 79 57
    REGON: 51142927100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dnb4.atut.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda na przeprowadzenie rekrutacji do I tury projektu Drogowskaz na biznes 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem 4 sal szkoleniowych w jednym budynku na terenie miasta (centrum) Ostródy, wentylowanych z klimatyzacją, gwarantujących pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia mają być adekwatne do wielkości grupy (2 os.) z osobnymi stołami i krzesłami dla każdej z osób. Wykonawca musi nadto zapewnić: 1) możliwość swobodnego dostępu do sal szkoleniowych osobom niepełnosprawnym, 2) możliwość korzystania z korytarza (poczekalni) wyposażonego w minimum 5 krzeseł, 3) miejsce na wywieszenie dostarczonych przez Zamawiającego plakatów, 4) swobodny dostęp do w.c. zaopatrzonego w papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło na czas prowadzonych rekrutacji przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) codzienne sprzątanie udostępnionych sal, korytarzy i pomieszczeń w.c., 6) możliwość korzystania z energii elektrycznej, 7) przedłużacz, 8) udostępnienie pomieszczenia umożliwiającego przygotowanie gorących napojów, wyposażonego w elektryczny czajnik. Wykorzystanie sal następować będzie według poniższego harmonogramu: Sala dla psychologa - liczba dni 13 dni, razem 80 godz. 02.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 03.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 04.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 05.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 06.07. 2013 - 8 godz. (sobota) 9.00-17.00 08.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 09.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 10.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 11.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 12.07.2013- 6 godz. 9.00-15.00 15.07. 2013 - 6 godz. 9.00-15.00 16.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 17.07.2013 - 6 godz. 9.00-15.00 Sala dla doradcy zawodowego - liczba dni 7 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 12 godz. 8.00-20.00 04.07.2013 - 12 godz. 8.00-20.00 05.07.2013- 12 godz. 8.00-20.00 06.07. 2013 - 8 godz. (sobota) 9.00-17.00 08.07.2013 - 12 godz. 8.00-20.00 09.07.2013- 12 godz. 8.00-20.00 10.07. 2013 - 12 godz. 8.00-20.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 1 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 04.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 05.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 08.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 09.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 10.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 11.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 12.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 Sala dla doradcy biznesowego nr 2 - liczba dni 8 dni, razem 80 godz. 03.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 04.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 05.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 08.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 09.07.2013- 10 godz. 8.00-18.00 10.07. 2013 - 10 godz. 8.00-18.00 11.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 12.07.2013 - 10 godz. 8.00-18.00 Razem 36 dni, 320 godzin zegarowych. Do każdego dnia należy doliczyć około 45 minut organizacyjnych na przygotowanie sali, w tym ewentualne jej przewietrzenie, czy przerwę dla trenera. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w przedstawionym harmonogramie co do do godzin i dni, jedynie za zgodą wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 702200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dnb4.atut.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach