Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 88-66-500 , fax. 0-74 88-66-509
- Data zamieszczenia: 2010-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b 5b
58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 88-66-500, fax. 0-74 88-66-509
REGON: 89112930100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sal oraz usług gastronomicznych na spotkanie informacyjne na terenie Legnicy oraz na konferencję podsumowującą wdrażanie PO KL w 2010r, z podziałem na części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej oraz zapewnienie szatni i usługi gastronomicznej w postaci jednej przerwy kawowej na spotkanie informacyjne z beneficjentami realizującymi projekty systemowe w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, w Legnicy dla ok. 150 osób. 2. Wykonawca winien zapewnić wszystkie usługi w jednym obiekcie o standardach, co najmniej hotelu trzygwiazdkowego lub innej placówki spełniającej standardy hotelu trzygwiazdkowego. 3. Sala konferencyjna musi posiadać możliwość podłączenia sprzętu multimedialnego oraz być wyposażona w niezbędne zaplecze techniczne obejmujące: a) rzutnik multimedialny; b) ekran; c) system nagłośnieniowy; d) mikrofony bezprzewodowe. 4. Zapewnienie usługi gastronomicznej na spotkanie informacyjne w postaci jednej przerwy kawowej, składającej się z: a) Kawa świeżo parzona i herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru, sok owocowy 0,2l-os. Preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana lub gazowana 0,33l/os., ciastka kruche 100g/os. lub rogaliki z ciasta francuskiego 2szt./os. b) Dodatki: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty; c) Sposób podania w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklaneczek do zimnych napojów, łyżeczek i serwetek. d) Nie dopuszcza się użycia plastikowych/papierowych sztućców i naczyń. 5. Zapewnienie szatni dla uczestników spotkania informacyjnego w godzinach od 9:30 do 15:30. 6. Sala konferencyjna musi być udostępniona w godzinach od 10:00 do 15:00 i być przystosowana do liczby osób uczestniczących w spotkaniu informacyjnym. Część B 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej oraz zapewnienie szatni i usługi gastronomicznej w postaci dwóch przerw kawowych na konferencję własną dla ok. 150 uczestników, we Wrocławiu lub jego okolicach, w odległości nie większej niż 65 km od Wrocławia. 2. Wykonawca winien zapewnić wszystkie usługi w jednym obiekcie o standardach, co najmniej hotelu trzygwiazdkowego lub innej placówki spełniającej standardy hotelu trzygwiazdkowego 3. Sala konferencyjna musi posiadać możliwość podłączenia sprzętu multimedialnego oraz być wyposażona w niezbędne zaplecze techniczne obejmujące: a) rzutnik multimedialny b) ekran; c) system nagłośnieniowy d) co najmniej dwa mikrofony bezprzewodowe e) tablicę Flip chart f) mównicę g) stół prezydialny 4. Zapewnienie usługi gastronomicznej na konferencję własną w postaci dwóch przerw kawowych, składających się z: I. Przerwy na powitanie obejmującej: a) Kawę świeżo parzoną, herbatę ekspresową w różnych wariantach smakowych do wyboru, 2 rodzaje soków owocowych, preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana oraz gazowana 0,33l/os., b) W ramach usługi gastronomicznej Wykonawca zapewni cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty; II. Przerwy w trakcie konferencji obejmującej: a) Kawę świeżo parzoną, herbatę ekspresową w różnych wariantach smakowych do wyboru, 2 rodzaje soków owocowych, preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana oraz gazowana 0,33l/os., b) W ramach usługi gastronomicznej Wykonawca zapewni cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty; c) Dodatkowo zostaną podane kanapki na świeżym pieczywie, np. z serem, szynką i warzywami; d) Sposób podania w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklaneczek do zimnych napojów, łyżeczek i serwetek. e) Nie dopuszcza się użycia plastikowych/papierowych sztućców i naczyń. 5. Zapewnienie miejsca na recepcję (stolika rejestracyjnego) oraz szatni dla uczestników konferencji w godzinach od 9:30 do 15:30. 6. Sala konferencyjna musi być udostępniona w godzinach od 10:00 do 15:00 i być przystosowana do liczby osób uczestniczących w konferencji. Warunki dotyczące części A, B 7. Całkowity koszt usługi gastronomicznej zostanie ustalony, jako iloczyn ceny jednostkowej i ilości osób zgłoszonych na spotkanie informacyjne oraz konferencję własną, drogą elektroniczną, potwierdzonych telefonicznie przez Zamawiającego na dwa dni przed planowanym spotkaniem i konferencją. 8. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować niezmienność cen wynajmu sali konferencyjnej, szatni oraz ceny jednostkowej usługi gastronomicznej przez cały okres trwania umowy 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na rok 2010 i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w związku Konferencją Naukową Studentów
Dodano: 2016-04-25 - Świadczenie usług gastronomicznych - obiadów/kolacji i przerw kawowych
Dodano: 2015-12-03 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna na konferencję- Wyjazdowe Posiedzenie Parlamentu Studentów Politechniki Wrocławskiej.AC/BZP/244/2015
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie usług hotelowych na rzecz UMWD
Dodano: 2015-11-26 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna na konferencję- Szkoleniowe Forum Aktywności Studenckiej (sFAS) - dla Działu Studenckiego -Samorządu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - AC/BZP/237/2015
Dodano: 2015-11-17 - Przetarg nieograniczony na wynajem sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem oraz zapewnienie usługi hotelowej i gastronomicznej w związku z organizacją przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy szkolenia z programu Szukam Pracy.
Dodano: 2015-10-15 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług cateringowych w związku z organizacją przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Transgranicznych Targów Informacyjno-Rekrutacyjnych w Zgorzelcu i Świdnicy w dniach od 6 do 7 października 2015r, z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-08-27 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej na potrzeby XIII Konferencji Naukowej Studentów, organizowanej przez Dział Studencki Politechniki Wrocławskiej w dniach 17-20 września 2015 roku.
Dodano: 2015-08-25 - Zorganizowanie koloni letnich nad morzem dla ok. 80 dzieci z rodzin korzystających z pomocy społecznej
Dodano: 2015-05-04 - Usługa hotelarsko - gastronomiczna z wynajmem sali konferencyjnej
Dodano: 2015-04-08