Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie i filii PUP w Bielawie

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8320380, 8325254 , fax. 074 8312347
  • Data zamieszczenia: 2010-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    Rynek 27 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8320380, 8325254, fax. 074 8312347
    REGON: 89107471200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie i filii PUP w Bielawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestawienie powierzchni do sprzątania - 947,27 m 2, w tym: 1. powierzchnia wewnętrzna pozioma pomieszczeń Zamawiającego: a) korytarze, klatki schodowe, poczekalnia - 208 m 2, b) pomieszczenia biurowe, - 701,27 m2 , c) toalety - 38 m 2, 2. powierzchnia wewnętrzna pionowa pomieszczeń Zamawiającego to 568,5 m 2 , w tym: a) okna - 71 szt. ( 281,10m 2 ), b) okna łazienkowe - 6 szt. ( 10 m 2 ) , c) drzwi - 48 szt. ( 218 m 2 ), d) fasady szklane ( w tym drzwi oszklone i boksy ) - 78,9 m 2 , 4. wyposażenie pomieszczeń sanitarnych i kuchennych - 7 pomieszczeń w tym : a) liczba zlewozmywaków - 1 , b) liczba umywalek - 6 , c) liczba sedesów - 9 , d) liczba pisuarów - 1 . V. Zakres usług: sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Pracy w Dzierżoniowie i filii PUP w Bielawie: 1.Zapewnienie na bieżąco wszelkich środków materiałowych, a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego ( typ- Tamborole do pojemników typu Merida ), mydła w płynie, kostek dezynfekujących do muszli, ręczników papierowych do wycierania rak (typ ZZ), worków do koszy. Zapewnianie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i dezynfekcji wszelkiego rodzaju powierzchni ( m.in. lastryko, terakota, panele podłogowe, płytki PCV, beton ) i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych, sanitarnych, szyb, luster, balustrad ). 2.Codzienne zmywanie środkami czyszcząco-myjącymi posadzek w całym obiekcie. 3.Konserwacja - impregnacja powierzchni posadzek (trzy razy w roku). 4.Codzienne mycie i dezynfekowanie pomieszczeń sanitarnych. 5.Codzienne usuwanie śmieci z koszy i niszczarek i wymiana worków (worki o pojemności 40l. i 60 l.). 6.Dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych ( drzwi , fasady szklane, okna, boksy). 7.Codzienne usuwanie kurzu z mebli, parapetów, listew przy oknach, drzwi oraz sprzętu biurowego tj.: komputerów, monitorów, kserokopiarek, faksów, telefonów, niszczarek, itp., z użyciem odpowiednich środków czyszczących i antystatycznych ( w tym usuwanie pajęczyn) 8.Czyszczenie tapicerek krzeseł (pranie co najmniej 1 raz w roku). 9.Czyszczenie żaluzji pionowych (1 raz w roku). 10.Mycie okien (co najmniej trzy razy w roku). 11. Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli 12.Kontrolowanie zamknięć okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego. 13. Zamiatanie i mycie powierzchni podłogowych w piwnicy i składnicy akt w tym mycie półek w składnicy akt ( co najmniej 1 raz na 2 miesiące). 14.Odbiór od pracowników kluczy od pomieszczeń biurowych po zakończeniu pracy. VI. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości tak, aby codzienne wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zakończone zostały do godziny 20: 00. VII. Wykonawca będzie wykonywać usługę w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 14:30 do 20: 00 w Dzierżoniowie i od 14:30 do 17:30 w Bielawie z zastrzeżeniem, iż pomieszczenia zajmowane przez informatyków (pok. 108 i 109) sprzątane będą w godzinach urzędowania tj. 14:30 do 15:30. VIII. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie pomieszczeń urzędu (pozamykanie okien, drzwi, wyłączenie światła) od momentu pobrania kluczy od pracowników do czasu uzbrojenia alarmu. IX. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywanych usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i P.-poż. oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona BIP WWW.pupdzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach