Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie i filii PUP w Bielawie

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8320380, 8325254 , fax. 074 8312347
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    Rynek 27 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8320380, 8325254, fax. 074 8312347
    REGON: 89107471200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie i filii PUP w Bielawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 1013m2, w tym powierzchnia w: siedzibie PUP w Dzierżoniowie (824 m2) rozlokowana jest na parterze, I i III piętrze budynku, filii PUP w Bielawie: (189 m2 ) rozlokowana jest na parterze budynku, Wyróżnić należy 4 rodzaje powierzchni niżej wymienione: powierzchnię wewnętrzną poziomą pomieszczeń Zamawiającego, w skład których wchodzą: tarket, lastryko, panele podłogowe, płytki PCV, beton; o wielkości łącznej 1013m? stanowią: pomieszczenia biurowe - 704 m2, korytarze, klatki schodowe, poczekalnia - 208 m2, powierzchnia piwnic i pomieszczeń składnicy akt 63 m2, toalety - 38 m2, 2) powierzchnię wewnętrzną pionowa pomieszczeń Zamawiającego o wielkości łącznej 595m2 stanowią: okna - 71 szt. - 282 m2 , okna łazienkowe - 6 szt. - 10 m2 drzwi - 48 szt. - 218 m2 , fasady szklane - w tym drzwi oszklone i boksy - 85 m2 , 3) wyposażenie pomieszczeń sanitarnych (7 pomieszczeń) stanowią: umywalki - 7 szt., sedesy - 10 szt.,pisuary - 1szt., 4) elementy wymagające prania stanowią: żaluzje pionowe - 137 m2, krzesła tapicerowane - 191 szt. 5. Zakres usług sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w siedzibie PUP w Dzierżoniowie i filii PUP Bielawie obejmuje: 1) codziennie: zamiatanie i zmywanie posadzek w całym obiekcie środkami czyszcząco-myjącymi odpowiednimi dla każdego rodzaju podłogi, w tym z zastosowaniem emulsji ochronnych i nabłyszczających, mycie i dezynfekowanie pomieszczeń sanitarnych (mycie drzwi, armatury, sanitariatów, posadzek, glazury środkami dezynfekującymi i zapachowymi, czyszczenie luster, pojemników na: mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe), usuwanie śmieci z koszy i niszczarek i wymiana worków (worki o pojemności 40l. i 60l.), usuwanie kurzu z mebli, biurek, parapetów, listew przy oknach, drzwi oraz sprzętu biurowego tj.: komputerów, monitorów, kserokopiarek, faksów, telefonów, niszczarek i innych urządzeń będących na wyposażeniu pomieszczeń biurowych i korytarzy z użyciem odpowiednich środków czyszczących i antystatycznych, usuwanie pajęczyn, stałe, bieżące uzupełnianie sanitariatów w środki higieniczne (mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki zapachowe, kostki dezynfekujące do muszli klozetowych i pisuarów), bieżące dbanie o czystość powierzchni pionowych: drzwi, fasad szklanych, boksów, balustrad, itp., mycie oszklonych drzwi do pomieszczeń biurowych, oszklonych drzwi na korytarzach, i szklanych przepierzeń; 2) raz w tygodniu: zamiatanie i mycie powierzchni podłogowych w piwnicy i składnicy akt w tym mycie półek w składnicy akt; 3) raz w miesiącu: odkurzanie i mycie kaloryferów, mycie i konserwowanie powierzchni drzwi wejściowych do pokojów, szaf, biurek oraz pozostałych mebli biurowych środkami nabłyszczającymi do mebli, dezynfekcja aparatów telefonicznych, wyłączników światła, poręczy oraz klamek, czyszczenie poręczy i balustrad; 4) raz na kwartał: mycie okien (w tym ramy okienne: drewniane i plastikowe);5) dwa razy w roku: polimeryzacja z zastosowaniem twardych polimerów powierzchni posadzek, (w okresie jesiennym i wiosennym); 6) raz w roku: czyszczenie/pranie tapicerek krzeseł , czyszczenie żaluzji pionowych; 7) każdorazowo sprzątanie po ewentualnych awariach, malowaniu i remontach pomieszczeń [Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia sukcesywne malowanie pokoi, oraz wymianę posadzki (ok 100 m?)],zgłaszanie wszelkich usterek i awarii Zamawiającemu, używanie środków chemicznych do utrzymania czystości posiadających świadectwo jakości zdrowotnej PZH. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy następującego sposobu realizacji zamówienia: 1) usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości pomieszczeń siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie i filii PUP w Bielawie świadczona w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 15:00 do 20:00 z zastrzeżeniem, iż pomieszczenia o tzw. ograniczonym dostępie, tj.: zajmowane przez informatyków (pok. 108 i 109) oraz pokój Dyrektora PUP (pok. 103), gdzie usługa musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia (w godzinach od 15:00 do 16:00). 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości tak, aby codzienne prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zakończone zostały do godziny 20:00. Zamawiający zastrzega aby prace określone w przedmiocie zamówienia były realizowane równocześnie przez minimum 3 osoby, tj.: a) przez 2 osoby w siedzibie PUP w Dzierżoniowie, b) przez 1 osobę w filii PUP w Bielawie; 3) w razie wystąpienie okoliczności powodującej nieobecność jednej z osób Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia innej osoby na zastępstwo; 4) kontrolowanie zamknięć okien i drzwi, wyłączenia światła we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego; 5) odbiór od pracowników Zamawiającego kluczy do pomieszczeń biurowych po zakończeniu pracy (od godziny 15:30 do 16:00); 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie pomieszczeń urzędu (pozamykanie okien, drzwi, wyłączenie światła, włączenie alarmu) od momentu pobrania kluczy od pracowników Zamawiającego do czasu zamknięcia urzędu i uzbrojenia alarmu; 7) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedni stan zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, środki transportu, urządzenia, narzędzia, sprzęt itp. konieczne do realizacji przedmiotu umowy; 8) Wykonawca zapewnienia na bieżąco wszelkie środki materiałowe, a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego ( typ - Tamborole do pojemników typu Merida ), mydła w płynie, kostek dezynfekujących do muszli, ręczników papierowych do wycierania rąk (typ ZZ), worków do koszy (usługa sprzątania i utrzymania czystości będzie wykonywana przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu); 9) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowne zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zachowanie w tajemnicy danych osobowych, wszelkich danych technicznych, organizacyjnych i innych dotyczących Zamawiającego, powziętych w trakcie realizacji umowy, niezależnie od formy pozyskania tych informacji i ich źródła; 11) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywanych usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p-poż. oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań osób świadczących w imieniu Wykonawcy usługę sprzątania; 12) Wykonawca dokonuje ww. czynności przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem; 7. Wykonawca, w związku z obowiązkiem wynikającym z ust. 6 pkt 2, zobowiązany jest najpóźniej w dniu zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenia wykazu osób świadczących w imieniu Wykonawcy usługi sprzątania. 8. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 7, powinno zawierać: a) imię i nazwisko osoby sprzątającej,b) miejsce zamieszkania i telefon kontaktowy,c) podstawę wykonywania pracy (np. umowa o pracę, umowa - cywilnoprawna) oraz czas jej trwania. 9. W przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie osób sprzątających - objętych oświadczeniem, o którym mowa w ust. 7 i 8 Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia danych w dniu wystąpienia zmian. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi oświadczeń podpisanych przez osoby, o których mowa w ust. 7 i 8, w których zobowiązują się do zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których mogą mieć dostęp w trakcie realizacji umowy. 11. Za naruszenia, o których mowa w ust. 10 przepisów w zakresie danych osobowych pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca.12. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do zmiany osoby wskazanej w ust. 7 i 8 w sytuacji stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania prac lub naruszenia innych postanowień umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach