Przetargi.pl
Wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie do 23 szt. toalet przenośnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 811684290
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie do 23 szt. toalet przenośnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie do 23 szt. toalet przenośnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście 2. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w dwóch okresach: od 01 kwietnia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. W okresie zimowym roku 2017 (styczeń – marzec) trwać będzie przerwa technologiczna ze względu na możliwość długotrwałego występowania temperatur ujemnych, uniemożliwiających użytkowanie toalet przenośnych wyposażonych w system spłukiwania. 3. Zamówienie obejmuje: 1) Transport, montaż i ustawienie toalet przenośnych na wskazane przez Zamawiającego miejsce (termin montażu, rodzaj wyposażenia oraz dokładną lokalizację należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym). 2) Prowadzenie bieżącej obsługi toalet przenośnych z częstotliwością określoną w załączniku nr 2.1 do SIWZ – Wykaz i lokalizacja toalet przenośnych oraz częstotliwość obsługi na terenie miasta Świnoujście, polegającej na: a)opróżnianiu i odkażaniu zbiorników na fekalia, b)myciu i dezynfekcji kabin, c)myciu muszli ustępowej, pisuaru, sedesu, umywalki, d)myciu ścian i podłogi, e)uzupełnianiu ręczników papierowych i papieru toaletowego, f)zalewanie zbiornika płynem odkażająco-zapachowym, g)wywozie i przekazaniu ścieków do miejsca odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Prowadzenie okresowych przeglądów technicznych kabin oraz niezwłoczną naprawę wad technicznych, usterek oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działań osób trzecich. 4) Uczestniczenie w kontrolach toalet przeprowadzanych przez Służby Sanitarno-epidemiologiczne oraz przedstawiciela Zamawiającego. 5) Usuwanie na bieżąco, jednak nie później niż w ciągu 24 godz. wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na kabinach sanitarnych. 6) Wykonywanie prac interwencyjnych w zakresie obsługi kabin (toalet) i umywalek przenośnych na polecenie przedstawiciela Zamawiającego. 7) Zapewnienie (w terminie zgodnym z ofertą) toalety zastępczej w przypadku zniszczenia, kradzieży lub innego powodu wyłączenia toalety przenośnej z użytkowania. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 8) Utrzymanie czystości i porządku na terenie dookoła toalety przenośnej w pasie ok. 10 m od niej, w tym: zamiatanie, zbieranie nieczystości, grabienie liści, odśnieżanie, usuwanie śliskości na drodze, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Świnoujście) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach