Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8612424 , fax. 033 8614623
- Data zamieszczenia: 2011-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Krasińskiego 13 13
34-300 Żywiec, woj. śląskie
tel. 033 8612424, fax. 033 8614623
REGON: 07219804900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską do świadczenia usług na drogach powiatowych na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu w 2011r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparko-ładowarką wraz z obsługą operatorską na drogach powiatowych na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu. Usługi będą polegały na wykonywaniu robót ziemnych na drogach powiatowych Powiatu Żywieckiego. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował: a) koparko-ładowarką o niżej wymienionych parametrach: - napęd na wszystkie koła, - pojemność łyżki przedniej ładowarki min. 1,2 m3, - pojemność łyżki tylnej ładowarki min. 0,25 m3, b) łyżką do skarpowania o szerokości min. 1,0 m. 3. Zamawiający dokona przeglądu (oględzin) sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy, który posłuży do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy wykonawca będzie świadczyć przedmiotową usługę w ilości 900 godzin. Określona ilość godzin jest wyłącznie szacunkowa i służy tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od w/w. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej za 1 roboczo-godzinę świadczenia usług koparko-ładowarką wraz z obsługą na drogach powiatowych na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu. 5. Zakres robót będzie każdorazowo określany i zlecany według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych robót, zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie robót itp.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa koparko - ładowarką oraz minikoparką na potrzeby usuwania awarii oraz budowy wodociągu i kanalizacji na terenie gminy Pawłowice wraz z usługą transportową samochodem ciężarowym i dostawą kruszywa
Dodano: 2016-01-28 - Wynajem koparek wraz z operatorem.
Dodano: 2015-07-08 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-25 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-05 - Świadczenie usług transportowo-sprzętowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach
Dodano: 2014-01-21 - Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do usuwania awarii oraz remontów na sieci wod-kan. na terenie Gminy Świerklaniec
Dodano: 2013-12-18 - Najem ładowarki wraz z obsługą do świadczenia usług na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-09-30 - Sukcesywny, w zależności od potrzeb Zamawiającego wynajem sprzętu wraz z obsługą i środków transportowych do załadunku, wywozu gruzu i papy z obiektów rozbieranych na terenie miasta Będzina oraz nawiezienia i rozplantowania humusu w miejsce rozebranych obiektów.
Dodano: 2013-05-17 - Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów samochodowych wraz z obsługą do potrzeb realizacji zadań gminnych
Dodano: 2013-03-25 - Świadczenie usług koparko- ładowarką kołową na terenie Gminy Wilkowice
Dodano: 2013-01-14