Przetargi.pl
Wynajem i serwis kabin sanitarnych na terenie miasta Pruszkowa.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 587 244
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 587 244
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem i serwis kabin sanitarnych na terenie miasta Pruszkowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wynajem wraz z dostarczeniem i ustawieniem 21 kabin sanitarnych: - z dwukrotnym serwisem w tygodniu (wtorek i piątek) w okresie od: 01.01 – 31.03.2021 r. i 01.11 r. – 31.12.2021 r. - z codziennym serwisem w okresie od 01.04 – 31.10.2021 r. 2. Wynajem wraz z dostarczeniem, ustawieniem i codziennym serwisem 4 kabin sanitarnych w okresie trwania sezonu kąpielowego na terenie Parku Mazowsze. 3. Wynajem wraz z dostarczeniem i ustawieniem na każdą sobotę 1 kabiny sanitarnej na zaplecze biegu Parkrun w Parku Potulickich. 4. Wynajem wraz z dostarczeniem, ustawieniem i codziennym serwisem 5 kabin sanitarnych w okresie od 25.10 – 03.11.2021 r. na tereny cmentarzy. 5. Wynajem wraz z dostarczeniem i ustawieniem kabin sanitarnych na imprezy i wydarzenia miejskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 4) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach