Przetargi.pl
Wynajem dekoracyjnych elementów oświetleniowych do wykonania oświetlenia świątecznego Karpacza na sezon 2019/2020

Gmina Karpacz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 757 619 224
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 757 619 224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.karpacz.pl 

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem dekoracyjnych elementów oświetleniowych do wykonania oświetlenia świątecznego Karpacza na sezon 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem 317 szt. ozdób świątecznych, świetlnych, w tym 298 szt. montowanych na lampach ulicznych i 14 elementów wolnostojących ozdobnych, (choinka, bobka z napisem Karpacz, nakładka na okrągła fontannę, sanki, renifer, jeleń, wilk, niedźwiedź, napis „Karpacz”, 5 szt. gwiazdek o różnych wymiarach), 1 komplet ozdób montowany po obu stronach tunelu, w tym również projektor świetlny na budynek Urzędu, 3 komplety łańcuchów świetlnych zawieszonych na drzewach. Szczegółowy opis wszystkich elementów zawarto w załączniku. Dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Odbiór, po demontażu dekoracji od Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Polisę ubezpieczeniową wszystkich wymienionych ozdób od wszystkich zaistniałych szkód niezależnie od ich przyczyn.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31527200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określa warunku. 

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach