Przetargi.pl
Wymiana windy osobowej w budynku A szpitala.

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462502 , fax. 95 7462502
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10 10
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462502, fax. 95 7462502
    REGON: 00030455600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana windy osobowej w budynku A szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany 1 szt. dźwigu szpitalnego ( windy szpitalnej) w budynku A Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku przy ul. Szpitalnej 10. Zakres prac obejmuje demontaż 1 szt. istniejącego dźwigu szpitalnego oraz dostawę i montaż nowego dźwigu w istniejącym szybie dźwigowym wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dotyczącymi istniejącego szybu. Zamówienie obejmuje prace związane z wymianą starego dźwigu na nowy. Oferowany dźwig powinien posiadać stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające jego użytkowanie zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry) w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dlugość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach