Przetargi.pl
Dostawa i montaż oraz modernizacja wind wraz z przebudową istniejących szybów windowych i maszynowni w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi 9-11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8105800 , fax. 091 8105802
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Piotra Skargi 9-11 9-11
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8105800, fax. 091 8105802
    REGON: 81020096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż oraz modernizacja wind wraz z przebudową istniejących szybów windowych i maszynowni w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana i modernizacja dźwigów: środkowego w budynku głównym i w budynku przychodni 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych oraz przebudową maszynowni dźwigu B w prawym skrzydle budynku głównego. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: 1) dostawa dwóch nowych dźwigów; 2) montaż dwóch nowych dźwigów; 3) modernizacja jednego istniejącego dźwigu 4) przebudowa szybów windowych i maszynowni 5) uzyskanie decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego o dopuszczeniu dźwigów do użytkowania; 6) koszty badań i uzgodnień z WDT pokrywa wykonawca; 7) przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie; 8) przed rozpoczęciem robót, kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia Planu BIOZ; 9) przeglądy i konserwacja dźwigów w okresie gwarancji. Przedmiot zamówienia został szczegółowy opisany w następujących opracowaniach: 1) Przebudowa związana z wymianą dźwigu zlokalizowanego centralnie oraz modernizacja maszynowni dźwigu zlokalizowanego w prawym skrzydle w głównym budynku 109 Szpitala Wojskowego: - projekt budowlano -wykonawczy - przedmiar robót - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2) Wymiana dźwigu osobowego wraz z niezbędną przebudową w budynku Przychodni Specjalistycznej 109 Szpitala Wojskowego: - projekt budowlano - wykonawczy - przedmiar robót - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Ponadto zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac w dźwigu zlokalizowanym w lewym skrzydle budynku głównego szpitala: - wymiana liny nośnej ?14 mm, remont ogranicznika prędkości i wymiana liny ?10 ogr. prędkości - wymiana napędu drzwi kabinowych - montaż kurtyny świetlnej - wymiana wyświetlaczy piętrowych i kaset wezwań Wysokość podnoszenia: 18,78 m. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą dźwigu w budynku przychodni w sposób inny niż przewidziano w dokumentacji projektowej pod warunkiem uzyskania zgody na odstępstwo od obowiązujących przepisów, wykonania zamiennego projektu budowlanego oraz uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę. W cenie oferty wykonawca ujmie koszt ww. prac oraz opłat administracyjnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzenia zasadniczych zmian w stosunku do dokumentacji projektowej obejmującej wymianę dźwigu środkowego w budynku głównym szpitala, w tym dostawy i montażu dźwigu z napędem umieszczonym w szybie windowym ( tzw. dźwig bez maszynowni). Zakres jest zgodny z : 1. Dokumentacją projektową pn. - Przebudowa związana z wymianą dźwigu zlokalizowanego centralnie oraz modernizacja maszynowni dźwigu zlokalizowanego w prawym skrzydle w głównym budynku 109 Szpitala Wojskowego, - Wymiana dźwigu osobowego wraz z niezbędną przebudową w budynku Przychodni Specjalistycznej 109 Szpitala Wojskowego opracowaną przez SEMARCHITEKCI Sławomir Mućko, ul. Ks. Barnima 3-40, 71-437 Szczecin 2. Obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz innych robót. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. PODSTAWA PRAWNO - TECHNICZNA WYKONANIA ZAMÓWIENIA Inwestycja realizowana na podstawie wydanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego decyzji o pozwoleniu na budowę: - obejmującą przebudowę budynku przychodni specjalistycznej 109 Szpitala Wojskowego w Szczecinie, ul. Piotra Skargi 34, działka nr 127/2, obręb 1022 Szczecin Śródmieście nr 61/O/2015 z 27 października 2015 r. - obejmującą przebudowę części budynku 109 Szpitala Wojskowego w Szczecinie przy ul. Piotra Skargi 9 - 11, działka 3/7, obręb 1022 Szczecin Śródmieście nr 62/O/2015 z 28 października 2015 r. -oraz Decyzji Prezydenta Miasta Szczecina z dnia 17 sierpnia 2015 r, zezwalającej na wykonanie prac polegających na przebudowie i modernizacji dźwigów osobowych w budynku głównym 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie WARUNKI WYKONAWSTWA I ODBIORU 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. - Przebudowa związana z wymianą dźwigu zlokalizowanego centralnie oraz modernizacja maszynowni dźwigu zlokalizowanego w prawym skrzydle w głównym budynku 109 Szpitala Wojskowego, - Wymiana dźwigu osobowego wraz z niezbędną przebudową w budynku Przychodni Specjalistycznej 109 Szpitala Wojskowego opracowana przez SEMARCHITEKCI Sławomir Mućko, ul. Ks. Barnima 3-40, 71-437 Szczecin. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 8 dni od daty dostarczenia przez kierownika budowy prawidłowo wypełnionych oświadczeń o podjęciu obowiązków wraz z Planami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowanymi dla każdego obiektu osobno oraz zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru. 3. Wszystkie prace prowadzone będą w czynnych budynkach Szpitala, dlatego wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów. Prace uciążliwe, wywołujące hałas (kucie, wiercenie) oraz pylenie, w budynku Szpitala będą mogły być wykonywane w godzinach od 8.00 do 18.00 we wszystkie dni tygodnia. Prace uciążliwe j.w. w budynku przychodni będą mogły być wykonywane w godz. od 18.00 do 21.30 od poniedziałku do piątku oraz w godz. 8.00 do 16.00 w soboty. Wykonywane nieuciążliwych prac budowlano - instalacyjnych poza obszarem szybu windowego i maszynowego będą możliwe od godz. 13.30. Wykonywanie robót budowlanych w przestrzeniach ogólnodostępnych budynku przychodni i budynku Szpitala wymaga każdorazowo trwałego wydzielenia obszaru wykonywania robót, w sposób zabezpieczający przed wydostawaniem zanieczyszczeń na zewnątrz zabezpieczenia. Teren wykonywania prac budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany codziennie po zakończeniu pracy uprzątnąć. Wykonywanie prac nieuciążliwych w obrębie szybu windowego w przychodni możliwe w godzinach pracy przychodni tj. od 7.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku. 4. Zamawiający nie dopuszcza jednoczesnego wyłączenia z eksploatacji dwóch dźwigów w budynku Szpitala. 5. Wymagany okres rękojmi oraz gwarancji nie krótszy niż 72 miesiące od dnia odbioru i przekazania do użytkowania. 6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową będącą załącznikiem nr 1 do SIWZ, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i innymi uzgodnieniami z Inwestorem dokonanymi w formie pisemnej. 7. Zamawiający dopuszcza wymianę dźwigu w przychodni na dźwig z maszynownią w szybie windowym i zobowiązuje Wykonawcę w ramach udzielonego zamówienia do wykonania zamiennej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgody na odstępstwo od obowiązujących przepisów (jeśli dotyczy) wydanej przez odpowiednie organy. ( skreślić jeśli nie dotyczy). 8. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów i urządzeń. 9. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową (stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ). Przedmiary robót, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ, służyć mogą Wykonawcy jedynie pomocniczo, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy. 10. Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów, wyrobów i urządzeń. 11. Bezpośredni nadzór nad wykonaniem robót budowlanych objętych zamówieniem będzie sprawowany przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcję nadzoru technicznego w trakcie wykonywania zamówienia , w stosunku do wykazu zawartego w ofercie , a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 12. Prace związane z montażem dźwigów wykonywane będą przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 13. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli Wykonawca składa ofertę z produktami równoważnymi musi przedłożyć informacje o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej jego nazwę i parametry techniczne (opis produktu równoważnego). Za równoważne zostaną uznane wyroby, które będą spełniały te same normy, parametry i standardy co opisane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 14. Za termin wykonania zamówienia rozumiany będzie termin zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu montażu oraz gotowości do odbioru i przekazania do użytkowania. Do zawiadomienia o gotowości do odbioru i przekazania do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć decyzję Wojskowego Dozoru Technicznego o dopuszczeniu do użytkowania danego urządzenia. 15. Co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu robót oraz gotowości do odbioru, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić w imieniu Zamawiającego o zakończeniu robót właściwy organ nadzoru budowlanego. Kopię złożonego zawiadomienia wraz z złącznikami oraz potwierdzeniem złożenia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie do Zamawiającego. 16. W przypadku nałożenia przez organ nadzoru budowlanego obowiązku uzyskania pozwolenia na użytkowanie, Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać je w imieniu Zamawiającego bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. WYTYCZNE DLA DOKUMENTACJI ODBIOROWEJ POWYKONAWCZEJ 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót i gotowości do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kompletną dokumentację powykonawczą sprawdzoną i zaakceptowaną w formie pisemnego potwierdzenia przez inspektora nadzoru. 2. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała m.in. - dwa egzemplarze projektu budowlanego z naniesionymi ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie prowadzenia robót, - dokumentację techniczno - rozruchową dla zainstalowanych urządzeń - decyzje WDT o dopuszczeniu do odbioru poszczególnych urządzeń. 3. Wszystkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu należy składać w kancelarii z pismem przewodnim oraz spisem przekazywanych dokumentów. 4. Dokumentację powykonawczą należy sporządzić, odpowiednio do przekazanych decyzji o pozwoleniu na budowę, w dwóch egzemplarzach dla każdego obiektu osobno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Szczecinie, nr 65 1130 1176 0022 2042 1520 0005 2) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty dołączyć należy dokument potwierdzający złożenie wadium. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ar 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwróci wadium, jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Miesięczna łączna cena serwisu dźwigów w okresie gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.109szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach