Przetargi.pl
wymiana wind

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7840872 , fax. 022 7742551
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 7840872, fax. 022 7742551
    REGON: 01326986400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana wind
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwa dźwigi lewy i prawy, w tym demontaż istniejących dwóch wind, dostawa i montaż 2 szt. nowych wind (dźwigów) osobowych w sześciokondygnacyjnym budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. Sikorskiego 11. Szczegółowy zakres robót określa: 1) projekt wymiany dźwigu lewego i prawego, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca dokładnie określi, opisze w swojej ofercie podstawowe dane techniczne urządzeń, które wymagane są w projekcie wymiany dźwigu (wypełnić załącznik do oferty, arkusz informacji techniczno-eksploatacyjnej). W przypadkach nieujętych w specyfikacji obowiązują polskie normy. Przy dostawie wind należy stosować dyrektywy Parlamentu Europejskiego: - 95/16/WE wprowadzoną do prawa polskiego rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 263, poz. 2198), - 2004/108/WE wprowadzona do prawa polskiego przez ustawę z dnia 13 kwietnia 2007 r. o kompatybilności elektromagnetycznej (Dz. U. Nr 82, poz. 556). Złom z zdemontowanych wind Wykonawca przekaże do najbliżej składnicy złomu od siedziby Zamawiającego, a uzyskane środki finansowe przekaże niezwłocznie na rachunek bankowy Zamawiającego. Całkowity czas przestoju (unieruchomienia) jednej windy nie może przekroczyć 48 godzin w trakcie wykonywanych prac. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca w ofercie przetargowej określi zasady gwarancji dźwigów i rękojmi wykonanych prac. W zadeklarowanym okresie gwarancji i rękojmi wind osobowych do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzanie przeglądów technicznych i niezbędnej konserwacji. Wykonawca podczas odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu kody źródłowe oprogramowania i wszystkie moduły konfiguracyjne stosowane w dźwigu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymienili lub zamontowali windę (dźwig osobowy) lub roboty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia zrealizowali przynajmniej jedną pracą polegającą na wymianie lub montażu, co najmniej jednej windy osobowej w szybie windowym budynku użyteczności publicznej o min. 6 przystankach, 3) wykażą się dysponowaniem co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4) posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót montażowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (montaż, wymiana dźwigu osobowego) lub roboty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia w tym przynajmniej jedną pracą polegającą na wymianie lub montażu, co najmniej jednej windy osobowej w szybie windowym budynku użyteczności publicznej o min. 6 przystankach, c) kserokopia uprawnień co najmniej jednej osoby przewidzianej do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i będącej członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, d) wykaz osób Wykonawcy montujących dźwigi, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, f) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, g) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, h) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, i) kosztorys ofertowy, j) podstawowe dane techniczne zaoferowanych urządzeń, które wymagane są w projekcie wymiany dźwigu opracowane przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji i rękojmi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach