Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7840872 , fax. 022 7742551
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 022 7840872, fax. 022 7742551
REGON: 01326986400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana wind - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dwa dźwigi lewy i prawy, w tym demontaż istniejących dwóch wind, dostawa i montaż 2 szt. nowych wind (dźwigów) osobowych w sześciokondygnacyjnym budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. Sikorskiego 11. Szczegółowy zakres robót określa: 1) projekt wymiany dźwigu lewego i prawego, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca dokładnie określi, opisze w swojej ofercie podstawowe dane techniczne urządzeń, które wymagane są w projekcie wymiany dźwigu (wypełnić załącznik do oferty, arkusz informacji techniczno-eksploatacyjnej). W przypadkach nieujętych w specyfikacji obowiązują polskie normy. Przy dostawie wind należy stosować dyrektywy Parlamentu Europejskiego: - 95/16/WE wprowadzoną do prawa polskiego rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 263, poz. 2198), - 2004/108/WE wprowadzona do prawa polskiego przez ustawę z dnia 13 kwietnia 2007 r. o kompatybilności elektromagnetycznej (Dz. U. Nr 82, poz. 556). Złom z zdemontowanych wind Wykonawca przekaże do najbliżej składnicy złomu od siedziby Zamawiającego, a uzyskane środki finansowe przekaże niezwłocznie na rachunek bankowy Zamawiającego. Całkowity czas przestoju (unieruchomienia) jednej windy nie może przekroczyć 48 godzin w trakcie wykonywanych prac. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca w ofercie przetargowej określi zasady gwarancji dźwigów i rękojmi wykonanych prac. W zadeklarowanym okresie gwarancji i rękojmi wind osobowych do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzanie przeglądów technicznych i niezbędnej konserwacji. Wykonawca podczas odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu kody źródłowe oprogramowania i wszystkie moduły konfiguracyjne stosowane w dźwigu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymienili lub zamontowali windę (dźwig osobowy) lub roboty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia zrealizowali przynajmniej jedną pracą polegającą na wymianie lub montażu, co najmniej jednej windy osobowej w szybie windowym budynku użyteczności publicznej o min. 6 przystankach, 3) wykażą się dysponowaniem co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4) posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-3
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót montażowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (montaż, wymiana dźwigu osobowego) lub roboty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia w tym przynajmniej jedną pracą polegającą na wymianie lub montażu, co najmniej jednej windy osobowej w szybie windowym budynku użyteczności publicznej o min. 6 przystankach, c) kserokopia uprawnień co najmniej jednej osoby przewidzianej do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i będącej członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, d) wykaz osób Wykonawcy montujących dźwigi, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, f) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, g) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, h) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, i) kosztorys ofertowy, j) podstawowe dane techniczne zaoferowanych urządzeń, które wymagane są w projekcie wymiany dźwigu opracowane przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji i rękojmi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wymiana elementów/podzespołów urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Ursynów i dostawa urządzenia dźwigowego dla Urzędu Skarbowego w Ostrołęce
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa i montaż windy dla czytelników Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Iłży
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i montaż dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce
Dodano: 2016-04-18 - SVA/NDM/11: Wykonanie zamiennego projektu szybu windowego, wykonanie robót budowlanych związanych z dobudową szybu windowego przy budynku biurowym, ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Maz. oraz dostawa i montaż windy osobowej przeznaczonej do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-02-29 - ZP/INW/14/15/PN dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 3 a. oraz demontaż starego urządzenia dźwigowego wraz z jego utylizacją
Dodano: 2015-10-29 - DOSTAWA I MONTAŻ WINDY WEWNĘTRZNEJ OSOBOWEJ DOSTOSOWANEJ DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM IM. J. KORCZAKA W MŁAWIE
Dodano: 2015-10-07 - Remont dźwigu szpitalnego w pawilonie nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
Dodano: 2015-09-18 - Modernizacja dźwigu osobowo-towarowego zlokalizowanego w budynku archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego przy ul. Chrobrego 29 w Warszawie
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa doposażenia w sprzęt dla osób niepełnosprawnych ruchowo w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa oferty kulturalnej i dostępności Centrum Interpretacji Zabytku Muzeum Warszawy.
Dodano: 2015-08-18 - Dostawa doposażenia w sprzęt dla osób niepełnosprawnych ruchowo w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa oferty kulturalnej i dostępności Centrum Interpretacji Zabytku Muzeum Warszawy.
Dodano: 2015-07-20