Przetargi.pl
Wymiana trzech dźwigów osobowych w budynku Biura PFRON

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2015-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana trzech dźwigów osobowych w budynku Biura PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana i uruchomienie trzech dźwigów osobowych wraz z Dokumentacją projektową i udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz normą EN-81-71, w siedzibie Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy al. Jana Pawła II 13. 2. Zamówienie w szczególności obejmuje: a) opracowanie Dokumentacji projektowej na wymianę poszczególnych dźwigów, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz wymaganiami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa; b) uzgodnienie Dokumentacji projektowej dźwigów z organem właściwej jednostki dozoru technicznego oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tych dźwigów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 963 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz. 1890). W tym, także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27.11.2014r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1675), wydanym na podstawie art. 34 ust 3 ustawy o dozorze technicznym. Uzyskanie decyzji zezwalających na eksploatację dźwigów; c) demontaż, wywóz i utylizację istniejących dźwigów oraz dostawę, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania nowych dźwigów. Dźwigi powinny być wymieniane kolejno, niedopuszczalne jest unieruchomienie 2 lub 3 dźwigów jednocześnie; d) opracowanie stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanych dźwigów; e) wykonywanie serwisu gwarancyjnego urządzeń i instalacji w okresie gwarancji jakości i rękojmi. Okres rękojmi Wykonawcy za Wady przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Końcowego Protokołu Odbioru przez Zamawiającego. Okres gwarancji jakości Wykonawcy dla przedmiotu zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania Końcowego Protokołu Odbioru przez Zamawiającego. f) Zamawiający wymaga, aby system sterowania był dostępny i nie miał zainstalowanych zabezpieczeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ i w Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, oraz w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości producenta na urządzenia wynosił minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Końcowego Protokołu Odbioru przez Zamawiającego. 5. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu przyszłych robót w dn. 25-26.02.2015 r., w godzinach 10:00-14:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Osoby przybyłe na wizję lokalną powinny posiadać ze sobą dokument tożsamości. Termin realizacji zamówienia. 1. Termin realizacji zamówienia w tym: dostawę, wymianę i uruchomienie trzech dźwigów osobowych z uzyskaniem decyzji zezwalających na eksploatację dźwigów oraz dostarczeniem wymaganej Dokumentacji projektowej należy wykonać w terminie do 217 dni od dnia zawarcia Umowy. 2. Wymianę i oddanie do eksploatacji każdego dźwigu Wykonawca powinien wykonać w terminie nie dłuższym niż 49 dni. 3. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót budowlanych nie później niż w terminie 70 dni od dnia zawarcia Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 217 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy. 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania umowy. 2. Wartość zabezpieczenia wyniesie 10procent ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, z czego Zamawiający pozostawi po wykonaniu zamówienia 30 procent kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w celu zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: BGK I o Warszawa 68 1130 1017 0019 9361 9020 0005 z dopiskiem Wymiana trzech dźwigów osobowych w budynku Biura PFRON 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym rachunku bankowym i zostanie zwrócone wraz z odsetkami naliczonymi według umowy wynikającej z rachunku bankowego pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 5. Zabezpieczenie wniesione w postaci gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) dokładne przytoczenie nazwy niniejszego postępowania, 3) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 4) kwotę gwarancji lub poręczenia, 5) zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6) zapewnienia wykonalności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 7) określenia miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego. 6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy. 7. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy. 8. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w formach wymienionych w art. 148 ust 1 ustawy. 9. Zwrot 70 procent kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje na zasadach określonych w art. 151 ust. 1 ustawy w terminie 30 dni od dnia zrealizowania umowy, pozostałe 30 procent kwoty zabezpieczenia zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 151 ust. 3 ustawy w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach