Zakład Komunalny "PGM" ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 757 15 00 , fax. 032 241 52 53
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny "PGM"
ul. Bałtycka 8 8
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 757 15 00, fax. 032 241 52 53
REGON: 27157066400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki otworowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki otworowej w budynku warsztatowo-magazynowym przy ul. Bałtyckiej 8 w Chorzowie - o wartości do 5.150.000 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1. dysponują lub będą dysponować min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi, 2. wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania roboty z zakresu wymiany nie mniej niż 100 okien w zasobach mieszkaniowych lub budynkach użyteczności publicznej (nie mniej niż 2 referencje ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 4. udzielą gwarancji na okres 60 miesięcy. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami oraz ceną (wartością) zgodną z wyliczeniem kosztorysu ofertowego - zał. nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) kosztorys ofertowy - powinien zawierać wyliczenie służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagany jest kosztorys ofertowy oparty o przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i dokumentację techniczną zamawiającego obejmujące wszystkie roboty związane z realizacją zadania. Podane w przedmiarze katalogi stanowią jedynie podstawę do szczegółowego opisu robót, a kosztorysy ofertowe mogą być opracowane na innych podstawach, dowolnie przyjętych przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów, c) wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ, d) wypełnione i podpisane oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, e) oświadczenie kierownika budowy - zał. nr 4 do Specyfikacji, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi zamówieniem wraz z zaświadczeniem z Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 roku z późniejszymi zmianami ), i) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. j) kopia dowodu wpłacenia wadium lub oryginał poręczenia, gwarancji - zgodnie z pktem XII Specyfikacji. k) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument firmy ubezpieczeniowej potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l) informacja o planowanym wytworzeniu odpadu lub deklaracja, że zostanie ona złożona przed podpisaniem umowy w organie administracyjnym właściwym ze względu na miejsce wytwarzania odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. nr 39 z 2007 r. poz. 251 z późniejszymi zmianami )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Oddziału Neurologii SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja oddziału kardiologii, oddziału intensywnej opieki kardiologicznej oraz pracowni hemodynamiki - etap III część 2. Nr sprawy - 40-PN-16
Dodano: 2016-06-07 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-10-14 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ Z ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-09-07 - Termomodernizacja obiektów komunalnych na terenie Gminy Miedźna.
Dodano: 2015-08-24 - AG/zp/XII/2015
Dodano: 2015-07-31 - MODERNIZACJA ODDZIAŁU KARDIOLOGII, ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ ORAZ PRACOWNI HEMODYNAMIKI - I ETAP + 1 CZĘŚĆ III ETAPU
Dodano: 2015-06-09 - Remont sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego nr 32 w Bytomiu
Dodano: 2015-04-02 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH III p. BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-24 - REMONT ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU A I POMIESZCZENIA SOCJALNEGO W BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-12