Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
Al. Wolności 48 48
66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
REGON: 21096676300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Miejskim w Strzelcach Krajeńskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - wymianę okien o wymiarach określonych w zestawieniu stolarki okiennej, - okna plastikowe (PCV) o profilach pieciokomorowych o zewnętrznie zaokrąglonych krawędziach. Zestaw szybowy o współczynniku K=1,1 W/m2k z niewidocznymi tlenkami metali szlachetnych na zewnętrznej warstwie szyby, odpowiadającymi za ochronę przed utratą ciepła. Okna szklone przed utrata ciepła. Okna szkole wysokiej jakości szybami typu float. Mają, to być okna uchylno - rozwierne o kierunku otwierania typowym dla lokalizacji okna. Szyby i okucia antywłamaniowe należy zastosować na parterze; - należy zastosować pierwszy poziom antywłamaniowości oraz okucia obwiedniowe, szyby i okucia antywłamaniowe należy zastosować na parterze; - Zamawiający wymaga zastosowania podokienników wewnętrznych z płyty laminowane białe; - konieczne będzie uzupełnienie ubytków tynków zewnętrznych oraz malowanie ścian wewnątrz w kolorach już istniejących.- Szpros (szczeblina) ma znajdować się wewnątrz szyby w oknach jednoramowych użyteczności publicznej; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Gminy Strzelce Krajeńskie w punkcie informacyjnym biuro nr 3 (parter) lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Doświadczenie Wykonawcy a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 zadania, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wymianę stolarki okiennej w ilości jak w przedmiocie zamówienia. b)Warunek wymieniony w pkt a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - załącznik nr 1 2)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 2 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Wykaz wykonanego co najmniej jednego zadania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, ukończonych z należytą starannością, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia tj. wymiana stolarki okiennej w ilości jak przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie. 2)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3)Podwykonawstwo - załącznik nr 5 4)Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia (jeśli dotyczy) - załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w 45 WOG m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w 45 WOG m. Wędrzyn
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa bram garażowych budynek nr 68, 70 w JW 5700 m. Wędrzyn Część II: Naprawa bram garażowych budynek nr 17, 45, 46, 68 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Wymiana bram garażowych budynek nr 8 w JW 4229 m. Skwierzyna Część IV: Wymiana bram garażowych budynek nr 43 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REGENERACJI POSADZEK LASTRIKOWYCH, WYMIANIE STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 40 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 85/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-07-14 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REGENERACJI POSADZEK LASTRIKOWYCH, WYMIANIE STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 40 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 67/PN/2016.
Dodano: 2016-06-29 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach gminnych mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-01 - Roboty budowlane z podziałem na cztery części: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w JW. 5701 m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w JW 5701 m. Wędrzyn Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia budynek nr 15 w JW 5701 m. Skwierzyna Część IV: Remont pomieszczeń budynek nr 24, 25, 48 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-31 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z odwzorowaniem detali architektonicznych w lokalach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-05-31 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa bram garażowych budynek nr 68, 70 w JW 5700 m. Wędrzyn Część II: Naprawa bram garażowych budynek nr 17, 45, 46, 68 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Wymiana bram garażowych budynek nr 8 w JW 4229 m. Skwierzyna Część IV: Wymiana bram garażowych budynek nr 43 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-27 - Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 5 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-05-12